Gå til innhold

Vill style min Carina 2 xli 90'mod

Ranger emnet


ElektryXli

Anbefalte innlegg

Kan vell bruke 15-20tusen på bilen ! (vill også med de pengene tune bilen også ! men er som helt sakt helt håpløs på bil og kan absolutt ingenting så vet ikke hva jeg skal bytte ut i bilen min for å gjøre den både penere og bedre xD)

Fant ikke Frontleppe, sideskjørt og bakleppe eller spoiler på bsbildeler.no :(
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg gi deg et bedre forslag? 

 

Selg bestemor bilen og kjøp deg et bedre utgangspunkt. 

Nå har jeg ikke studert bruktmarkedet i det siste, men jeg vet du får en Audi A4 1.8Turbo til 20-25 tusen. I litt røff stand. De er lett å fikse opp og gjøre mye med. De kan du også tune og style opp (senk, felger og alt) 150hk motoren kan fort bli 190hk

 

Du har nok også mange andre alternativer. 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det litt unødvendig og bruke 20-25 tusen på en bil for så å style den opp ? når jeg allerede har en bil? bryr meg ikke så altfor mye om hk , vill mest bare ha utseende!
Eller er bilen min så gammel å kjedelig at det vill ikke lønne seg? eller en bil som veldig få selger deler til?
Fant kun Audi'er som har gått nesten 300tusen? mens min har bare gått 120 000! 
Så en annen her på forumet som stylet sin Carina (samme modell sånn som min) og den ble som en helt annen bil i utseende !

Er jeg helt på bærtur eller for å ville style bilen? ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill bare ha en typisk Gatebil/ungdomsbil ! 
Har allerede senket bilen og brukt en del penger på nye felger og dekk som er på 4*100 boltsirkel som jeg ikke kan bruke på en ny bil som sikkert har 5 eller 6bolt

Har også nettopp brukt 6tusen på ny frontrute pga den forje ble knust! 

føler jeg bare ikke får solgt bilen min og tjent tilbake halvparten jeg allerede har bekostet den !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, du kan jo så klart fikse opp den du har. Nye lykter kanskje, senk og felger gjør mye. 

Skal du videre med styling og ikke finner noe som er til bilen din så blir det jo de universale som du linker til over. Da blir det nok noe jobb med å få montert de, men ikke umulig. Bare mål bredden på bilen så du vet den passer +/-

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner flere universal frontleppe, sideskjørt og bakleppe som passer! 

Men så kommer spørsmålet: Hvordan monterer jeg disse?

Har også et anna spørsmål som jeg posta i et et anna inlegg jeg la ut men fikk ikke noe svar: 
er mulig å montere sentrallås i bilen min som enten passer for dørene fremme eller til alle dørene?

setter stor pris på all hjelp og svar btw ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vil jeg få nå effekt i d hele tatt av å bytte til et sportsfilter ? ( vet ikke hva de gjør så om du kunne forklare meg det også hadde det vært flott ! )

Skal også lakkere bilen med plasti dip i matt svart ! 

Er det lovt med sånn film over lykt som selges på biltema? Hører noen sir det er lovt mens andre sier motsatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår