Gå til innhold

Bilkjøp. Hvilken SUV eller offroadbil bør jeg kjøpe?

Ranger emnet


persen1337

Anbefalte innlegg

hei, jeg lurte på hvilken suv er billigst å eie i norge, med tanke på at det er en diesel å delan ikke koster så sabla mye, kjører en bmw... enough said... bor ennda i indre finnmark med mye skog å så si mye offroad å disse hovedveian e ikke blitt vedlikeholdt siden 1943 mye hull og ujevne veia så ikke noe særlig for sportsbila. har lyst på en suv fra 1980-1999 rundt der å e ikke mye "data i bilen" jo mindre av det tullet jo bedre, billige deler, lett å reparere, å lite diesel forbruk, tåler litt trøkk for en møkkajobb.

hvis det finnes en sånn bil ikke nøl med å si ifra, har ikke erfaring med de type bilan så må spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde tenkt å foreslå patrol y60 eller landcruiser/4-runner jeg da, billige er dem ikke å kjøpe hvis du skal ha noe helt, og billige i drift er dem jo heller ikke, og delane er ikke billige.

Men de tåler jo det aller meste.

Hvis du ser på det på den måten at hvis du skaffer deg en billigere ''suv'' i ha (rav4, forester osv) vil jo drifta bli billigere men du vil mest sannsynelig trenge oftere deler hvis bruken er såpass tøff som jeg får inntrykk av :) er jo driftsikre biler de to andre og for all del, som sjelden trenger mye, men til hard offroad og hardt bruk ville jeg satsa på noe patrol, eller LC aktig :) men det er bare min tankegang da :)

- 90 Mercedes 230e w124

- '90 Nissan Patrol 2.8 GR Y60

 

x '89 Volvo 745 GLE x '97 Toyota Carina x'05 Opel Astra H x '88 Volvo 740 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår