Gå til innhold

Fusker ved pådrag

Ranger emnet


ladda_på

Anbefalte innlegg

Har en Mazda 323f (1,5 16v 98mod) som fusker under pådrag og motbakker.. holder jeg jevn gass og kjører ned eller rett fram, kjenner jeg ikke noe til det. virker som falsk luft, men finner ikke noe antydning til det... bytta plugger da jeg kjøpte bilen, men blei ikke bedre.. den har bare rulla 134 000km.

Lukter også litt "råtne egg" noen ganger. og da tenkte jeg på coil. men vil ikke kjøpe dette før jeg vet noe mer...

Luftmengdemåler har jeg koblet ut når bilen går, og da dør den nesten ut, så den skal virke...

 

Trenger virkelig hjelp her...

 

Takk smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår