Gå til innhold

fikk bilen min vraket.

Ranger emnet


nt88

Anbefalte innlegg

hei,

jeg fikk i dag en sms som antydet at min bil var blitt levert inn til vraking. 

jeg ringte firma som tar seg av vrakingen og joda det stemte at dem fikk inn en bil til vraking som var min. 

fikk oppgjedd navn på person som bestilte vraking og det viste seg å vere en person som min eks kjæreste leier av. (hun er på tur og flytte ut og har ut måneden)

vet han har klaget på olje søl. men det lovet jeg og rydde opp, og utleier har spurt meg om når tid jeg skal flytte bilen og jeg svarte i løped av uken. (uken er ikke omme ennå) jeg var ikke aleina på tidspunktet jeg ble spurt så har flere som kan si det samme. det var aldri snakk om og vrake den. jeg har lakt ned mange timer og penger i dette prosjektet. og mitt verktøy var inni i bilen og en lånt kompressor å div.

så det jeg lurte på var rett og slett mine rettigheter. 

 

 

 

beklager om denne posten havnet feil og rettskrivingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo dokumenteres at det er den som eier bilen som evt leverer den på høggern. Hadde det vært meg så hadde det nok kokt over ganske kraftig. 

Anmeldelse er på sin plass.. 

 

Siden det er helg, så kan det hende du får reddet den før vrakmelding sendes til vegvesnet for da har du et problem. 

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desverre så trenges det ikke visses annen en leg og konto nr får å vrake bil. 

bilen kan ikke reddes pg dem har løftet den med hjullaster. (snakket men personen som tok i mot den)

anmeldelse skjer på mandag.

ja må innrømme at det kokte kraftig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår