Gå til innhold

Hjelp til megasquirt identifikasjon

Ranger emnet


Even Eventyr

Anbefalte innlegg

Kjepp høy? Da kaller jeg deg rett ut en så kalt bedre biter som måååå ha riktig på alt som kommer ut av kjeften din.

 

Vet du hva om du skal være så idiotisk å inkompetent mellom øra så Synns jeg heller du skal gå ut på E6 å bite etter dekka.

 

Jeg driter langt faen i om både ms2 osv er aldri så bra får jeg skal ikke ha det,

 

Å jo det er faktisk så jævla lett å klaske sammen elnettet å hove det i bilen om di har relee boks å alt klart.

Men du kjører jo vag , der er problemet mye større vettu nå alt bare er søppel.

Da skønner jeg at du har sleti med å legge det opp eller hva faen du har gjort.

 

Har sett folk legge opp til ms1og 2 å fikk beskjed at det var akkurat samme måte å gjøre det på med ms3. Om man har alle sensorer å følere senere ikke værre enn å lodde på kontakter om du vet hvor det skal være.

 

Ikke mitt problem om hvor vansklig det er å lodde det sammen når jeg får en profisjonell pc fabrikant tiø å lodde det sammen for meg.

 

 

Men ja nå er jeg frekk i kjeften å spydig.

Fordi poenget mitt var ikke hvem som er best! Men hvem jeg får billigst!

Å ms3 x får jeg like billig som ms2 te velox pluss penger spart så ja.

 

Kan hende jeg ikke vet helt såppas mye som det dere veit om den driten her. Men det er er fordi jeg ikke har lakt det opp i bilen osv enda.

 

Men å virklig gå ut som at su er bedre quattro da begynner folk å reagere vettu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, nå syns eg faktisk du skal lese imellom alt som står i denne tråden, og se litt an hva du skriver sjøl, for ja, Quattro73 svarer tilbake, men holder seg til ett ordentlig språk og folkeskikk, eg har til og med svart litt skarpt her.

Men skjønner virkelig ikkje hvorfor du skal svare og skrive på ein slik måte som du gjør.
Du har fått svar på det du har spurt om, og det er kommet seriøse tips om at dette er ett litt utdatert sprut, som sikkert vil funke greit for deg, men du kan få mye bedre.
Men du angriper jo f*** meg alle svar som sier at det du har ikkje er topp.

Skjerpings, folkeskikk, slik er jaggu ikkje måten å oppføre seg på dette forumet.

Ha ein ellers fin dag :-)

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du klarer å holde deg saklig. Hvor gammel er du?

 

Var du som kom med spørsmål angående MS, og når du får svar så kommer du med påstander som ikke inneholder fakta, samt opptrer direkte barnslig og usaklig.

Og det er merkelig at du først spør om elementære ting angående MS, for så å påstå det ene og det andre angående datasprut du (tydeligvis) overhodet ikke har vært borti og ikke har noen som helst erfaring med. Når du selv (til slutt) skriver at du ikke vet så mye om MS, hvorfor kommer du da med (feilaktige) påstander om ting du ikke vet noe særlig om?

 

Jeg har aldri sagt hva som er best eller ikke, det er du som kommerterer hva som er 'utrangert' og 'dritt'.

 

Og til en opplysning så har vi regler angående språkbruk på forumet.

Stenger denne tråden siden du har gått over til ufin språkbruk og er blitt totlat usaklig. Føler du (eller andre) for det så kan den gjenåpnes 1-winking.gif

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår