Gå til innhold

Trenger tips om oppgradering av hjuloppheng og hestekrefter på golf mk2 1.8 8v. :D

Ranger emnet


volk(swag)en

Anbefalte innlegg

Takk forresten! Jeg har et annet spørsmål men bør jeg starte en ny lenke/diskusjon? Det som er problemet er at min venstre bak dør lekker! Jeg har nå lagt ny film på alle dørene siden de var fuktige, så jeg tenkte det kanskje var vann som kom ned igjennom vinduet. Så nå et tørr og våt side separert sånn nokken lunde. Men noen som har hatt dette problemet? Og passelat? Hvor henter jeg denne grillen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder motoren din så får du en alvorlig mye mer livlig motor bare med en trimkam. Går du for trimkam, en enkel litt større Weber og avstemt grenrør, da kjører du fletta av en GTI - og det er heller ikke dyrt. Turbokonversjon kan du bare glemme da du ikke får den gjennom PKK. Dog vil en holdbar turbomotor gi en effekt av en helt annen klasse, men det vil også ha kostnader i en helt annen klasse ;)

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bygge grenrør koster både tid og penger, samt må du vite akkurat hva du holder på med. Et som passer rett på din motor, og som ikke minst er avstemt, kan du kjøpe ferdig. BjørnarGolf har ett for salg for kr 1000, noe som er meget billig. Om det er for kort blokk så passer det rett i din mk2.

 

Passende trimkam er 268°, 272° eller 276°. 268° vil gi masse bunndrag mens 276° vil være det mest perfekte alternativet sammen med grenrør. 272° er midt mellom. I tillegg finner du en brukt Weber 32/36 DGV og setter på, med riktige dyser så vil du få en motor som er totalt ugjenkjennelig, og villig som bare det smile.gif

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår