Gå til innhold

'12 Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi, erfaringer?

Ranger emnet


rosu

Anbefalte innlegg

Ok, det forstår jeg. En ny toyota verso koster ikke all verden og ingen slår toyota i kvalitet.

Men stort sett alle slår Toyota i kvalitetsfølelse i interiøret. Kjøp en Land Cruiser til 1 million og det føles som du sitter i en hiace fra 1980. For ikke å snakke om innvendig støy. 

 

Til trådstarter:

Så lenge det er 7 års nybilgaranti så har du vel ikke så mye å frykte, prøvekjør og kjøp det du liker best selv. 

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men stort sett alle slår Toyota i kvalitetsfølelse i interiøret. Kjøp en Land Cruiser til 1 million og det føles som du sitter i en hiace fra 1980. For ikke å snakke om innvendig støy. 

 

Til trådstarter:

Så lenge det er 7 års nybilgaranti så har du vel ikke så mye å frykte, prøvekjør og kjøp det du liker best selv.

 

Hvis du kjøper en billig verso-s så er jeg enig med at innvendig føles det litt billig, men å si at en så fin bil som land cruiser føles billig så tar du bare feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg fryktelig nysgjerrig, hvorfor skal man ikke kjøpe en bil som ikke lenger selges i Europa?

Å dessuten, hvorfor annonserer Chevrolet Norge med dette? https://www.chevrolet.no/modeller/captiva/

Nei, skal vi se, service får du jo nesten ikke gjort og jeg tror neppe at det er så mange som er interessert

å kjøpe en så utrolig døll og dårlig bil som en chevrolet når den er brukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skal vi se, service får du jo nesten ikke gjort og jeg tror neppe at det er så mange som er interessert

å kjøpe en så utrolig døll og dårlig bil som en chevrolet når den er brukt

Her er det DU som tar feil, http://www.chevrolet.no/hjelp/finn-forhandler.html

Chevrolet selges i Norge og det finnes flere dusin med Chevrolet forhandlere!

I Østfold, Vestfold og Oslo er det over 8 forhandlere.

Å dessuten gidder jeg ikke diskutere med folk som allerede før diskusjonen har startet har bestemt seg for å hate det andre foreslår og liker.

 

Det er tydelig at du kun liker MB og Toyota, resten er bare drit i dine øyne.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det DU som tar feil, http://www.chevrolet.no/hjelp/finn-forhandler.html

Chevrolet selges i Norge og det finnes flere dusin med Chevrolet forhandlere!

I Østfold, Vestfold og Oslo er det over 8 forhandlere.

Å dessuten gidder jeg ikke diskutere med folk som allerede før diskusjonen har startet har bestemt seg for å hate det andre foreslår og liker.

 

Det er tydelig at du kun liker MB og Toyota, resten er bare drit i dine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo typisk når man spør folk om bil at det blir diskusjoner om hva som er best.

 

Det er mange meninger, behov og smaker. Og det er heldigvis mange bilmerker å velge i.

 

For 10 år siden valgte jeg å kjøpe en 2003 Renault Grand Espace(MK IV) 3.0-V6 DCI.

Jeg hadde tenkt på VW Sharan, og fikk anbefaling om å holde meg langt unna VW Sharan, Seat Alahambra, Ford Galaxy og Chrystler Voyager.

Det vil si stort sett alle større MPVèr som var i den størrelsen jeg ville ha.

 

Den Renaulten har jeg ennå, og den fungerer godt og har ikke hatt mye problem.Kanskje har jeg vært heldig :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også mine preferanser, men jeg sier ikke at diverse bilmerker er møkk bare fordi jeg ikke liker de. Kia og Hyundai har kommet seg meget de siste åra.

Hvis du ikke kan nevne spesifikke ting som er problemer med ett bilmerke/en modell så kan du heller ikke si at det er møkkabiler.

Det er stor forskjell på at et bilmerke ikke selges mer og at det fra 2016 ikke skal selges mer.
Bergheim Oslo forhandler Chevrolet, Cadillac, Jeep og Isuzu.
Denne forhandleren slutter ikke med service og reparasjoner av Chevrolet fordi ett merke ikke blir importert mer.

Hadde Chevrolet gått konkurs slik som SAAB så er jeg enig, da ville jeg også tenkt mer enn en gang før jeg kjøpte en SAAB, men det er ikke tilfellet!

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår