Gå til innhold

Få tak i fjærnkontroll til sentrallås seat toledo 2002 mod

Ranger emnet


seat toledo

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor man får tak i ny fjærnkontroll som sitter på nøkkelen til en seat Toledo 1,9 tdi 2002 mod?

Denne kan deles for å kunne bytte batteri, men bryterne er veldig slitt og må nok byttes. Skiftet batteri men fjærnkontrollen må

være nesten inntil vindu for at sentrallåsen vil fungere. Sjekket med seat verksted i dag og fikk beskjed om at de hadde sluttet

med å skaffe sånne enheter. Bilen var over 10 år, så da har de sluttet med dele salg av slike nøkler.

Da prøver jeg her inne om gode råd og tips:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket med seat verksted i dag og fikk beskjed om at de hadde sluttet

med å skaffe sånne enheter. Bilen var over 10 år, så da har de sluttet med dele salg av slike nøkler.

Da drar du til ett annet Seat verksted. Bare piss det de sier,kan ikke slutte å ta inn deler bare fordi en bil er eldre enn 10 år :)

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal jeg gjøre. Ble overrasket at de kunne fortelle at bilen var for gammel og ikke kunne hjelpe meg. Jeg måtte selv lete på nett etter mulige firmaer som kunne

hjelpe meg med problemet.Dette kaller jeg dårlig service:( Dette verkstedet solgte seat tidligere men gikk over til skoda og ble ett datterselskap av møller konsernet.

Har hatt trøbbel med firma tidligere, ved kjøp av slitedeler. Hvem andre er det som selger seat i Buskerud? Selv bor jeg i Kongsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår