Gå til innhold

Hvor mye kan jeg selge bilen for?

Ranger emnet


Mr Bil

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Jeg vurderer å selge bilen min (med tungt hjerte), og lurte på om dere kunne hjelpe meg med å finne riktig pris. Jeg vil ikke si hvor mye jeg kjøpte den for. Enda i alle fall. Før dere har gitt noen tips om salgsverdi. Om ikke eksakt pris, hadde det vært fint om dere kunne gitt en ca-pris på hvor mye dere eventuelt ville gitt:)

 

- Hyundai Elantra, 2001-modell, 2-liter

- Har kjørt ca 135.000

- Nye bremserør i kobber

- Nye bremseskiver

- Ny frontrute

- Nytt batteri

- Nypussede lysglass

- Nytt oljefilter og ny olje.

- EU-godkjent til 2015

- Piggfrie vinterdekk medfølger

- Ingen heftelser

- Pent brukt

- Ikke mye rust

 

- ABS-bremser må fikses

- Motorlyset lyser, og må sjekkes, men trolig har dette noe med tenningen å gjøre.

- Viftereim bør etter hvert skiftes, men jeg har allerede kjøpt en som følger med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABS og Motor-varsler er alltid skummelt.. Om du vil selge bilen for en overkommelig pris, må disse feilene fikses.. De er meget avskremmende for folk flest :-) 

 

 

Bortsett fra de feilene der, ville jeg gitt ca. 25000 for den.. Om den er i så god stand som det virker :-)

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

 

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

 

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABS og Motor-varsler er alltid skummelt.. Om du vil selge bilen for en overkommelig pris, må disse feilene fikses.. De er meget avskremmende for folk flest :-) 

 

Ja, burde vel egentlig det. Men hvor mye koster det å reparere ABS-bremsene, f.eks.? Jeg har allerede brukt en del penger på å reparere bilen. Burde disse tas med i salgsprisen? Hvis ikke taper jeg jo på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre, så er det penger du ikke får igjen. INGEN i hele verden ville tatt i betrakning hva du har betalt for å reparere den.. :-( Jeg vet at det er kjipt!

 

Min Golf 3 kjøpte jeg for 12 500.. Jeg har reparert den for minst 15000 de siste 1,5 årene, og selger den nå for 15 000 i BETYDELIG bedre stand.. :p (Tap på 12500 for min del)

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

 

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

 

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår