Gå til innhold

TurboPedro: Audi S6 under oppbygging!

Ranger emnet


TurboPedro

Anbefalte innlegg

hadde sett for meg en fullstendig tråd av dette prosjektet, men har allerede gjort en del smile.gif

hovet poenget med denne bilen er vell en gateregga værsting/ sleeper.

begynner med noe som er gjort intill nå!

-stop tech calipere foran med yelowstuff klosser/ebc skiver, bak er det ebc skiver med yelowstuff klosser og har beholdt org.calipere
- monroe dempere med eibach fjører
-oppgradert rs2 grenrør med garrett GT30 R AR 86 "420 oppsett"
-3"bak med 2 dempere og videre til 2 sugerør i enden for moroskyld smile.gif

dette er noe av det som er nå men det står en ny motor på bukk som er ferdig, er bare sprut igjenn som står på innkjøpslista :)

bilder kommer veldig snart!

kom gjerne med innspill og forslag.

mvh. Peder.

-Audi S6 2.2T 1997 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til noen bilder av bilen og har noen "enkle" spørsmål! :)

-intercooler?uten og måtte skjære og hærje i stykker fangeren?
-seriekoble en ekstra mindre IC med den orginale?hvordan vil det fungere?ett større trykkfall?

som jeg har skrivd før så vil jeg ha bilen til å se mest mulig orginal utvendig :)


post-138967-0-97133800-1383145413_thumb.jpg

 

post-138967-0-77637100-1383145458_thumb.jpg

 

post-138967-0-42800700-1383145494_thumb.jpg

-Audi S6 2.2T 1997 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har noen tips om å bygge nytt IC opplegg? om ikke mange vet så er det veeeldig trangt! kanskje noen har bilder? finner lite bilder av euro spec karosseri modellene om akkurat dette med og ikke måtte skjære opp fangeren.. sitter her nå og vurderer og gjøre det da det skal ned en ny motor som vil kreve en veldig stor ic.. men da blir litt av prosjeket borte

-Audi S6 2.2T 1997 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fått gjort litt nå i helga,har fått gjort i stand bilen så den går igjennom eu kontrollen, hadde ett ytre drivledd mansjett som tok kvelden så har kosa meg fælt med å bytte det!nye trykkrør fra IC er på plass.. forstillinga prøvde jeg å justere uten hell så det får jeg be dem ta på eu..

 

post-138967-0-54946300-1383501621_thumb.jpg

 

post-138967-0-36923900-1383501651_thumb.jpg

Vask av endeledd med bremserens! fungerte helt TOPP! :)

post-138967-0-38142300-1383501687_thumb.jpg

 

post-138967-0-65993600-1383501771_thumb.jpg

 

 

-Audi S6 2.2T 1997 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

quattro73: fikk ikke tatt bilder av hele jobben med degge knutene, men demonterte begge knutene og vaska de skikkelig :)

 

gass responsen nå er bra den, har 1,3 bar ved 3000 og 1,7 ved 3450 og det holder seg faktisk helt til sperra slår. bruker garrett GT2871 RS. gir ikke mer enn 420hk i motor men det er utrolig morsomt med trykk så fort når det er regn og litt små glatt ute :D

-Audi S6 2.2T 1997 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår