Gå til innhold

Her kan du diskutere relanseringen av Bilforumet 2013

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Eg savner att det står hvor mange innlegg vi har skrevet slik det var på det gamle forumet, eg måtte også legge inn bosted(location) på nytt da det forsvant da det nye forumet blei tatt i bruk.

 

Du kan ta mouseover på nicket. Mulig vi tar det tilbake når man er logga inn.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar lest og forstått ;)

 

Måtte sjekke chatten, kjekk funksjon, men der var det lite folk. Hadde det vært mulig med en funksjon der man kan sende chat-forespørel til brukere som er online, men ikke er inne på chatten?

 

Hmmm det finnes ingen ferdiggreier. Men skal skrive det så kan vi se på det når vi får tid :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

favicon.ico

 

Ser at iconet for Bilforumet ser slik ut: http://www.bilforumet.no/favicon.ico

 

 

Er det en symbolikk som jeg burde assosiere med bil, eller bare en default icon som fulgte med forum programvaren?

 

 

Edit: Fikk ikke lagt inn bilde av iconet her - forumet godtok ikke bilde av type .ico

Bra tenkt. Det kommer nå snart :)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge på skrift - Nytt innhold og Forumoversikt

 

Er det mulig å få¨en litt mørkere skrifttype? Synes den lyseblå skriften kan bli litt dårlig lesbar.

Jeg har laget headingen på dette innlegget med farge #2e2e9e. Den blir mye tydeligere.

 

Skrift, farge og størrelse i selve trådene er veldig bra.

 

 

Og så kunne man kanskje reduserte det hvite mellomrom mellom trådene i listen og legge inn en tynn horisontal linje.

Bare for å slippe med litt mindre scrolling opp/ned.

 

--


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hvor bor folk ?

 

Dette har vært nevnt tidligere;  Informasjon om hvor i landet medlemmer holder til er blitt borte ved overgang til nytt forum.

Noen ganske få har registrert dette på nytt slik at det vises som "Location", men de aller fleste har ingen slik info.

 

Burde absolutt forsøke å kopiere over den informasjonen fra gammel database !

 

--


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår