Gå til innhold

Benking av Niassan 200Sx S13 -89

Ranger emnet


Dat2705

Anbefalte innlegg

Hei jeg lurer på om det er noen som vet om en rullende landevei (eller lignende) på haugalandet for 2 hjulstrekk? Eventuelt noen her som kan hjelpe meg å anslå hvor mange hest som er i bilen?

Jeg har en 200Sx 89 modell S13 med følgende specs:

 

Ca18det med:

 

Warlboro 255 bensinpumpe

Stor frontmontert intercooler

2'Elektriske vifter

Steg 2 chip(nordic auto)

Garret gt28

Iridium plugger

Elbow downpipe

Custom eksos (Tror det er 3" fra turbo og ut)

Greddy Profec B Spec II boostcontroller

Konfilter

Catchtank

 

Bilen kjøres kun på 0,7 bar trykk. Noen som har noen anelse hvor mye hest jeg har med dette opsettet? Altså 200+, men hvor mye mer?

 

På forhånd takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil tippe imellom 220- 250 hk. Jeg har fullt stage 1 oppsett på min s13 94 modell og de fleste fastslår 200+ i den. Skaff deg fuelratio/ lamda måler viss du ikke har og hør med folk som kan benke bilen. Det beste er å ha datasprut og få noen til å ta mapping på bilen. det koster minst 5000,- å få mappet bilen , men det er verdt det for å få en motor som varer og som går rimelig greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil tippe imellom 220- 250 hk. Jeg har fullt stage 1 oppsett på min s13 94 modell og de fleste fastslår 200+ i den. Skaff deg fuelratio/ lamda måler viss du ikke har og hør med folk som kan benke bilen. Det beste er å ha datasprut og få noen til å ta mapping på bilen. det koster minst 5000,- å få mappet bilen , men det er verdt det for å få en motor som varer og som går rimelig greit ;)

 

Det viktigste for meg er at den varer, er redd for å kjøre turbotrykket for høyt slik at jeg sliter ut motor :S

Men bilen min går sykt bra og akselererer som bare det så hadde derfor vært interessant å få vite hvor mye som faktisk sitter i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår