Gå til innhold

USB overgang (converter / adapter?)


MrErling

Anbefalte innlegg

Ser ikke ut som det du linker til vil passe da det bare er standard usb. Kan ikke helt skjønne poenget med og laget en egen utgang til usb som du tilegg må ha en egen overgang til.

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei helt enig.

Jeg begriper ikke at Honda lager en USB port, som man må kjøpe en adapter for å bruke.

Ubegripelig, hvis da ikke de japanske kunder bruker denne form for USB port.

- men det er bare ren gjetting fra min side; opelduude.

 

 

eBay selger har tatt kontakt på mitt spørsmål om dele nummer.

Hans adapter har dele nummer: TFO-003

Mens til min Civic er dele nummer: TF0-610

selger tror, vet ikke, om det passer.

 

Jeg tror det, og vil gi ham ett bud.

 

For øvrig er det kun ett stikk (Jack?) på AUX porten (ref. bildet).

Jeg tipper at det kan tas ut lyd fra hodetelefon porten på mobilen, som er jackplugg. Men må bruke en slags Jack plugg (adapter) på AUX porten

Har du noe tips om hvor jeg kan finne en adapter til AUX med?

 

 

Uansett, takk for tips.

Endret av MrHonda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aux porten er vel såvidt jeg vet beregnet som et lydinngang så du kan spille musikken du har på mobilen din for eksempel rett på bilanlegget.

Du kan jo sjekke om din honda forhandler kan skaffe denne kabelen til en ok pris.

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det gjort.

Synes det er ok å legge ut hva resultatet ble av min forespørsel på hjelp dere andre i forumet.

Mener det er uhøflig å ikke si hvordan det gikk. Spesielt når man har fått hjelp, som her fra oppelduude

 

Jeg kjøpte USB adapter kabel og AUX kabel

Jeg legger ved linker, slik at andre også kan bli hjulpet.

 

Honda USB Cable Adapter for Honda Civic / Jazz / Fit / CR-V / Accord / CR-Z | eBay

 

 

3.5mm jack to 3.5 mm jack AUX Audio in Connector Cable Lead Car for iPod MP3 | eBay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår