Gå til innhold

Bugtrackingtråd for Bilforumet.no

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Det fins, men "mine innlegg" er gjemt litt vekk. Det er ein logo oppe til høgre med ein person i, den går til profilen din. Viss du trykkar på profilikonet, så får du opp nokre alternativ, som min profil, mitt innhold, kopntrollpanel... Under mitt innhold har du mine innlegg.

 

Ellers så kan du gå inn på profilen din. Under brukarnavnet ditt kan du trykke på Finn mine innlegg & tråder. Eller så har du det blåe felte litt ned på profilen din der det står: Status, Likes, Friends, Emner, Innlegg Awards, Stat. Der kan du klikke på emner eller innlegg.

 

Edit: Det er vist også blanding av engelsk og norsk på profilen også.

Og Awards på den blåe linja oppe på sida førar bare til ei feilmelding.

Endret av Actros 8x8

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liker det nye designet godt! ingen direkte bug, men savner en "mine-innlegg" funksjon, som i andre forum, for eksempel mopedportalen om noen skulle kjenne til systemet der :)

 

Jeg er enig. Skal gjøre dette bedre :D Jeg er på mopedportalen jeg da :D

Endret av marius

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins, men "mine innlegg" er gjemt litt vekk. Det er ein logo oppe til høgre med ein person i, den går til profilen din. Viss du trykkar på profilikonet, så får du opp nokre alternativ, som min profil, mitt innhold, kopntrollpanel... Under mitt innhold har du mine innlegg.

 

Ellers så kan du gå inn på profilen din. Under brukarnavnet ditt kan du trykke på Finn mine innlegg & tråder. Eller så har du det blåe felte litt ned på profilen din der det står: Status, Likes, Friends, Emner, Innlegg Awards, Stat. Der kan du klikke på emner eller innlegg.

 

Edit: Det er vist også blanding av engelsk og norsk på profilen også.

Og Awards på den blåe linja oppe på sida førar bare til ei feilmelding.

 

Takk for feedback :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

På ubesvarte tråder står det ikke hva som er hvor mange visninger tråden har, når eg går inn på de som har null visninger kommer det ikke opp att eg har sett på tråden.

Ein annen ting er att når eg har sett på ein av innleggene som er på nytt innhold så forsvinner den men det skal vel kanskje være slik?.

 

post-137697-0-50090000-1380576857_thumb.jpg

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett litt irriterende problem.

Linja flytter seg opp/ned med siden, blir på en måte sittende fast på samme sted.

Skjer vær gang jeg skal svare på ett innlegg med ipad'en i liggende posisjon.

Også nå :)post-122185-0-54563800-1380583307_thumb.jpg

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vist å swipe mobilmenyen til sides nå.

Kanskje nokon andre kan sjekke det for å være sikker.

 

Alt som er til høgre for Notifications på den blåe linja oppe på sida viser ikkje på mobilen, eg kjem derfor ikkje inn på profilen og innboksen via mobilen. Eg prøvde å zoome ut, men då kom det bare to kvite felt på begge sider av skjermen. Det er wp8, 4,5 tommar skjerm, oppløysinga huskar du kanskje, eller så kan eg gå tilbake å finne det igjen.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vist å swipe mobilmenyen til sides nå.

Kanskje nokon andre kan sjekke det for å være sikker.

 

Alt som er til høgre for Notifications på den blåe linja oppe på sida viser ikkje på mobilen, eg kjem derfor ikkje inn på profilen og innboksen via mobilen. Eg prøvde å zoome ut, men då kom det bare to kvite felt på begge sider av skjermen. Det er wp8, 4,5 tommar skjerm, oppløysinga huskar du kanskje, eller så kan eg gå tilbake å finne det igjen.

 

Har ikke plass til alt der. Men skal få gjort det tilgjengelig. Det er rett og slett bare feil at man ikke får sett det på mobilversjonen :D Fikses

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg går på Notifications og trykker på link til tråden det har kommet svar på får eg opp ei side der det står att eg ikke har tilgang, kan ta bilde om du trenger,sånn som det er nå må eg leite opp tråden som det har kommet svar på for og se svar da eg ikke kommer inn på tråden gjennom linken.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edit:her er det som kommer opp:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sorry, you don't have permission for that!

 

 

 

[#10CCS3]

You do not have permission to view this page.

 

 

Nyttige lenker

•Vår hjelpedokumentasjon.

•Kontakt forumets administrator

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår