Gå til innhold

Bugtrackingtråd for Bilforumet.no

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Fikk du bildene? Var litt dårlig kvalitet, men måtte bare ta det med vanlig kamera he, he.....

 

På hovedsiden står det at det er 8 svar på tråden om Enkel montering av folie. , men jeg kan ikke se noen komentarer på innlegget. Er det jeg som har missforstått noe der eller kommer bare ikke komentarene frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du bildene? Var litt dårlig kvalitet, men måtte bare ta det med vanlig kamera he, he.....

 

På hovedsiden står det at det er 8 svar på tråden om Enkel montering av folie. , men jeg kan ikke se noen komentarer på innlegget. Er det jeg som har missforstått noe der eller kommer bare ikke komentarene frem?

 

Jeg fikk mailen din veit du. Designet tilpasser seg skjermen du bruker. Derfor ser det anderledes ut en på en vanlig skjerm. Men det kan jo seff være feil med mobildesignet også. Prøv å trykk oppe i venstre hjørne for å få opp menyen.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trykket på menyen nå nettop kom det opp San Diego Blog he, he....... Men jeg fikk opp menyen tidligere, men det var bare navigeringen til forum som virket. Men jeg får fremdeles bare opp halve sidene. Så det tilpasser ikke min skjerm på mobilen. Og jeg kan ikke logge inn heller siden bokstaven "å" ikke virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trykket på menyen nå nettop kom det opp San Diego Blog he, he....... Men jeg fikk opp menyen tidligere, men det var bare navigeringen til forum som virket. Men jeg får fremdeles bare opp halve sidene. Så det tilpasser ikke min skjerm på mobilen. Og jeg kan ikke logge inn heller siden bokstaven "å" ikke virker.

 

Send meg litt flere bilder:D På bildene jeg fikk av deg så ser ting ut som det skal. Den toppmenyen skal være låst på mobildesignet. :D Tar gjerne imot flere bilder altså!

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg forandret navnet får jeg fremdeles ikke logget meg inn via mobilen. Får bare opp at jeg skriver inn feil brukernavn eller passord. Er dette siden jeg fremdeles står som 80 blå på dette forumet? Jeg finner ikke noen steder jeg kan forandre visningsnavnet her inne.

 

Tengte jeg skulle sjekke om kanskje forumet viste hele sidene visst jeg logget meg inn, men det får jeg ikke til gitt :confused:

Endret av marius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at jeg forandret navnet får jeg fremdeles ikke logget meg inn via mobilen. Får bare opp at jeg skriver inn feil brukernavn eller passord. Er dette siden jeg fremdeles står som 80 blå på dette forumet? Jeg finner ikke noen steder jeg kan forandre visningsnavnet her inne.

 

Tengte jeg skulle sjekke om kanskje forumet viste hele sidene visst jeg logget meg inn, men det får jeg ikke til gitt :confused:

 

Greier du logge inn med HS76 som brukernavn og det gamle passordet ditt som passord?

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke logget meg inn med det nye visningsnavnet via dataen heller. Men er det mulig å bytte visningsnavn på dette forumet? Kanskje det virker da isåfall?

 

Nå skal du kune logge inn med HS76 som innloggingsnavn og det vanlig passordet ditt. Husk store bokstaver da :)

 

Marius

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja. Nå fikk jeg logget meg inn. Og jammen dukket det opp mere av sidene også :roll: Så nå funker det gitt. Er det mulig å gå inn på profilen sin via mobil? Det fant jeg ikke helt utav, men det kan jo være meg som ikke helt fant det da. Var bare innom full fart via mobilen nå for å sjekke om det funket med det nye brukernavnet (det heter ikke visningsnavn sier quattro73 he, he....)

 

Ser vertfall ut til å bli bra dette. Bra jobba Marius :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår