Gå til innhold

conceptxd : Mercedes Benz w124 250 d

Ranger emnet


conceptxd

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Glødelampa lyser ikke lenger og bilen vil ikke starte.. fant ut av at den lekker fra den ene dysa, den som er nærmest torpedoveggen. syl nr 5?

Lekker også kjølevann fra øverste slange mellom motor og radiator men det er easypeasy:)

noen som kan hjelpe til med gløde starte problemet? er det enda en sikringsbok enn den som er i motorrommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du ha ut midtkonsoll?

 

Speedometer:

En krok inn på hver side og dra ut, for å gjøre det ennå lettere, ta av rattet.

 

Midtkonsoll:

Ta av trepanel rundt girspak, og over radio (bryterene for justering av vifte og hvor lufta skal komme, dra de rett ut og fjern 2 store muttere under. Ikke helt sikker, men kanskje den har skruer på undersiden av trepanelet rett ved radioen. Min 220 hadde ikke det, men 1987 200 har det. )

Skru løs varmejustering (2 skruer på hver side) dra den ut, koble fra kontakt. Rad med knapper på toppen, sku løs en skrue på hver side, ta av deksel foran knappene og dytt den innover (dytt på ene siden først.) Løsne skrue helt bakerst på midkonsollen (under der teppet skal være. )

Løsne 2 muttere under lufteventiler i midten. Og tror det er noen skruer rundt girvelger også.

 

Ikke helt sikkert at alt er riktig da det er snart 2 år siden jeg skrudde ut en midkonsoll ;) hehe

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke speedoet helt ut slik at jeg får tatt av vaieren til speedometeret, kommer ikke til unnenifra heller...

Igår var jeg på billopphogginga med en kamerat så kom det en mann med en skamfin 250 diesel.. vi skulle til å kjøpe den men fikk ikke lov siden hoggen tapte penger på at vi kjøpte den rett forann de... den hadde varmeseter, el vinduer alt var tipptopp !!!! ARGH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår