Gå til innhold

conceptxd : Mercedes Benz w124 250 d

Ranger emnet


conceptxd

Anbefalte innlegg

Dette er min førstegangsbil og har endel planer for den, blant annet:

- Skinninteriør/ svart stoff

- OM603 Turbo (når 250n gir seg)

- Sote ruter (noen som er flinke til det i aust-agder området??)

- Bytte fanger foran, siden den er litt knust

- Sperreklokke (noen som har??)

- http://i782.photobucket.com/albums/yy101/Fordeconoline/dcc95b1b.jpg (noen som vet hvor man får tak i??)

- Lakke grillen svart

- Få lyset i dashbordet og alle knappene til å funke igjen :@ (skjedd med noen andre også??)

- Bytte til klare blinklys og sota baklykter (gjort)

Kommer nok mer med tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ang lyset i brytere og dasjbord. Det er enten den bryteren du kan vri på av de to på ved speedometeret. Dersom ingenting skjer når du vrir på den, er enten alle pærene kaputt, bryteren kaputt, eller du har et jordingsproblem som kan sitte i lysbryteren din. Sitter feilen i lysbryteren så kan det være løs ledning bak, og det er litt jobb å komme til baksiden... Fullt vanlig at bryteren/knotten du vrir på er defekt.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett på en Avantgarde (?) grill og den falt ikke helt i smak.. en kamerat av meg har lakkert grillen svart og jeg syns det var penere :)

Nå som jeg skulle ut å finne ut av instrumentlyset så ville ikke bilen starte, glødelampa lyste heller ikke... Dette har skjedd før.

Når jeg fikk bilen så skulle jeg bytte spiller, så røska ut den gamle stygge spilleren og fant ut av at man måtte tukle litt med ledningene for å få alt til å passe den nye spilleren, men siden jeg ikke får lappen før i november/desember så gadd jeg ikke gjøre noe med det enda.. kan det ha noe med det å gjøre? Står ikke spiller i bilen nå, ligger bare masse ledinger studd nedi der spilleren egentlig skal være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet fant du vel i tråden min? Trykk på det så finner du ut hvor det kan kjøpes.

dcc95b1b.jpg

 

Og er du sikker på at du har lyst på de setene?

Frontsetene er fra en 124 eldre enn 1989.

Baksetene er fra en sportline-124.

Din er ingen av delene, så du burde heller vente til du kommer over et grått skinninteriør eller et svart komplett med alle tepper, dashbord, midtkonsoll og plaskikkdeksler.

 

Og fant du den sikringen?

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert svar! Skal beholde chromlistene akkurat som du sier :)

Min er en 1992 model men det står E250D i vognkortet, og det er en 10V. Så kan hende det har vært bytta motor i den da?

Sett gjennom tråden din SYKELIG fin bil har lyst på stasjonsvogn selv:)

Var det mye stress å bytte ''Mercedes-Benz'' logoen i rødt? Ja tror jeg revurderer det interiøret takk for at du gjorde meg oppmerksom på det! Det var 2 sikringer som var gåene, husker ikke hva de var til men skal sjå imorra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på forrige side så kom ikke E 250 Diesel før i 1993, så det er nok skrivefeil.

 

Sånn blir det med svart grill uten chrome;

94605eb4.jpg

I vognkortet til den til venstre stod det "L300TDT", så det kommer skrivefeil av og til.

Har solgt begge bilene.

 

Det er ikke så vanskelig å bytte til Mercedes-Benz i stedet for sikkerhetsbeltevarsler. Den lampa i taket henger i 2 klips på høyre eller venstre side (lenge siden, så er litt usikker), så kobler du fra det som må kobles fra for å få den ned og så fjerner du et hvit plastikk-deksel, tar bort den gamle og setter inn den nye.

MVH

Christian RIbe

 

Mercedes-Benz 1222 NG `85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår