Gå til innhold

Hvor skaffe manualer?


Torbo

Anbefalte innlegg

Jeg tenker mest på motor 2,3 liter, og det er en Chausson bobil.

Vet ikke så mye mer om den, men jeg kunne også tenke meg å se over bremser og diverse servicedeler for å kunne holde bilen i fin form.

Sjekker reimer selv kan også bli aktuelt, da jeg har byttet regreimer på Fiat tidligere og senere på VW camper 2,4 D med to tannreimer - reg. og pumpereim.

Opphengskuler og lagre kan også bli aktuelt å bytte sev.

Motorytelsen er oppgitt til 110 hk. Den har turbo og intercooler, har jeg registrert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, glemte visst det... Det er en 2006 modell. Muligens at understellet er 2005?

Under bygging kjøpes det jo opp chassis og så kan det vel bli noen "overliggere"?

 

Dashbordet er i alle fall med lokk på midten. 110 hk motoren gikk vel ikke lengre enn 2006?

Kanskje heller ikke flere år før 2004?

 

Det ble vel 130 hk på dem etter hvert?

 

Er fortastt interessert i pdf på bremser/understell, motor/drivverk primert...

Ville blitt veldig glad om det dukket opp på en p.m. eller en link?

Om det er enårgang over eller under er ikke det livsviktig for meg, da jeg regner med at mye er likt.

Det samme gjelder vel spesialverktøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki. Disse verkstedhåndbøkene virker ikke sånn på fiat. Der går du inn på forskjellige katagorier å velger hva du vil gjøre. Feks en prosedyre på feks bytte bremser. Men kan også gå inn på beskrivelse, hvor det beskriver hvordan det er bygd opp.. Å Dette er nettbasert. Så må ta evt printscreen av det som er. Blir tungvindt å ta med alt.. Fiat bobiler er ikke akkurat mitt felt, men har tilgang til det, så skal se hva som er der.

Bilforumet.no
Moderator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår