Gå til innhold

Oppdaget feil etter bruktbilkjøp. Hva gjør eg nå?

Ranger emnet


fosland

Anbefalte innlegg

Jeg er for at navn ikke nevnes inntil vedkommende evt. selv uttaler seg om sin side av saken.

Men hvis det trådstarter sier er korrekt syns jeg kjøpet bør heves.

 

Er ikke mange månedene siden akkurat det skjedde, en forumbruker beskyldte ett verksted for ditt og datt og alt var regelrett drittslenging om/til verkstedet. En representant fra dette verkstedet lagde en bruker å la ut sin side av saken, da snudde alt brått, og det var den "berørte" forumbrukeren som hadde vært ufin og lite medgjørlig ovenfor verkstedet, og nektet å betale for feilsøking.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnet blir ikkje offentliggjort her. Selger har fremdeles mulighet til å gjøre opp for seg, og å legge ut forhandlerens navn før han får mulighet til det blir veldig feil.. tråden ble laget for å få synspunkter på saken min, og ikkje for å henge ut noen som den store stygge ulven.

 

Håper fremdeles på en fredelig løsning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du kjøper en bil på fredag og ringer forhandler på mandag og får til svar at han er tilbake om en måned. Og at han svarer nja på om han i hele tatt vil se på bilen. Her lukter det trøbbel lang vei. Riktig av deg og la han få en sjanse til å ordne opp. Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har eg sendt to reklamasjonsbrev via mail. Prøvd å ringe utallige ganger uten å få svar, og sendt sms. Han svarte på enen sms hvor han ikkje svarte på noen av mine spørsmål og bedyret at han fortstt var på ferie og ikkje ville svare på noe før han kommer hjem den 12.8.. n

 

Bør eg godta dette eller bør eg kjøre på med forbrukerrådet allerede nå? Synes 12.8 er i seneste laget igrunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha kopier av de emails og sms du har sendt og send det som passer best av disse: Kjøp av bil - Forbrukerrådet.no med email + brevpost til bilselger.

 

Dersom han ikke svarer på det innen rimelig tid (14 ?? dager ??) setter du igang med forbrukerrådet, skriftlig med rett skjema og vedlegg.

 

Ikke vær redd for å også forlange erstatning for ditt bry etc + renter........................................

Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Navnet blir ikkje offentliggjort her. Selger har fremdeles mulighet til å gjøre opp for seg, og å legge ut forhandlerens navn før han får mulighet til det blir veldig feil.. tråden ble laget for å få synspunkter på saken min, og ikkje for å henge ut noen som den store stygge ulven.

 

Håper fremdeles på en fredelig løsning. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår