Gå til innhold

Selges: Subaru Impreza WRX 2001mod V.S

Ranger emnet


Tsbusa

Anbefalte innlegg

Hei! (Bilen er svensk og innmomset)

Har en grønn tilnærmet org WRX stående jeg vurderer å selge.

Motor er i TOPP stand, kvitteringer for flerfoldige tusen i div service arbeid medfølger. Gear er tatt ut, mangler 2 gear. Mulig dette kan bli fikset før salg, eller selges med defekt 2 gear. (Uansett kjørbar).

Interiør er i WRX, og tilnærmet strøken.

Annet minus er litt fising i eksos. Er STi bakpotte.

 

Tenkte meg ca 45 000,- slik den står, 50 000,- med gear innmontert men uten 2 gear. Ca 60 000,- med reparert gear.

Bilen kan såklart registrerers. Tror det ville havne på ca 113 000,- når jeg sjekket sist. (Før alt. beregn) Bilen ble tatt inn ifra Malmø i Begynnelsen av Juni.

Kjørte da ca 1200 plettfrie km hjem.

 

km stand var vel 230 tusen km. Motor er tett og fin, reg reim++++++ skiftet ifjor sommer. Her er noen bilder av bilen. Bilen er fin og hel i karosseriet. Det visest på bilen og hvor god og tight den fortsatt er at den er tatt godt vare på.

 

1372139393679.jpg

 

DSC_0032.JPG

 

DSC_0034.JPG

 

DSC_0037.JPG

 

DSC_0042.JPG

 

DSC_0045.JPG

 

DSC_0046.JPG

 

DSC_0049.JPG

 

DSC_0050.JPG

 

Alle papirer osv medfølger selvfølgelig.

 

KAN byttest i noe med skilter. MC/Bil som kan være lett omsettelig evt. Gjerne til rundt 50 000,- eller lavere+mellomlegg.

 

Ta kontakt her, mail: stenvangen (at) gmail.com eller sms på: 41551563 (Jobber mye så kan være vanskelig å nå meg på TLF, men svarer alltid mail og sms når jeg ser de).

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår