Gå til innhold
Bilforumet.no
thomas12345

Audi eller BMW?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg hadde heller valgt en E34 før en Audi. Alle Audi jeg har vært borti kan beskrives med et ord,problem. BMW E34 som jeg har hatt er det kun skiftet slitedeler i forestilling + bremser,lette biler og skru på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brodern hadde en i noen år og det var veldig lite feil med den bare et par småting i forstillinga. Flotte biler som er en fin kombinasjon av komfort og sportslig kjøreopplevelse. Veldig solide biler, og skulle man trenge deler er det lett å få tak i. Men vær nøye med å sjekke rust i kanalene, spesielt bak på undersiden.

Som det nevnes her er det veldig mye tull med Audi, men det vil alltid være en liten ting her og der med en bruktbil. Men BMW-en er jo for all del mye bedre. E34 er kjempeflotte biler!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Brodern hadde en i noen år og det var veldig lite feil med den bare et par småting i forstillinga. Flotte biler som er en fin kombinasjon av komfort og sportslig kjøreopplevelse. Veldig solide biler, og skulle man trenge deler er det lett å få tak i. Men vær nøye med å sjekke rust i kanalene, spesielt bak på undersiden.

Som det nevnes her er det veldig mye tull med Audi, men det vil alltid være en liten ting her og der med en bruktbil. Men BMW-en er jo for all del mye bedre. E34 er kjempeflotte biler!

Snakket om E34 her altså:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå