Gå til innhold

Vag-only's Golf Mk3 GTI "black and white"

Ranger emnet


Vag-only

Anbefalte innlegg

Heisann har bestemt meg for og gi bilen et bedre look, har en Golf Mk3 2l 8v GTi med km.stand:300,564 men går like fint enda :D

 

Tenkte da etter å ha vert her inne å sett på flere som har laget tråd med bilder så vil jeg også gjøre det så kanskje andre også kan ta noen ideer ;)

 

Planer for bilen:

 

-Justerbart senkesett

-BBS RS kopi felger

-Lakkere bilen hvit med enten svart panser og tak eller legge karbon film over.

-Trekke om seter til skin

-Koble anlegg fint opp

-Soting av alle ruter

-Ny motor vil ha GTi 16v istedet for 8v

-Ny eksos for finere svev

-Nye lykter og grøftelys

Kom gjerne med tips om hva som kan bli fint på bilen :)

 

Sånn ser bilen ut akkurat nå :D

 

post-78019-13804855061109_thumb.jpg Flere bilder kommer, har allerde begynt så kan dere se hva jeg har gjort til nå :) Håper dere liker det

post-78019-13804855060911_thumb.jpg

post-78019-13804855060959_thumb.jpg

post-78019-13804855061016_thumb.jpg

post-78019-13804855061058_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tips:

 

1. Grøftelys med LED-DRL som passer i den nederste grillen (Fåes på ebay)

2. Skinninteriør (Color concept?) hvor du farger den midterste seksjonen hvit

3. Subwoofer i reservehjulsbrønn

4. "Cleaned/Shaved" motorrom

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

 

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

 

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips:

 

1. Grøftelys med LED-DRL som passer i den nederste grillen (Fåes på ebay)

 

de grøftelysa er noe dritt :shake

 

elendig passform, noe som kan fikses med litt kutting og stripsing. men glassa sprekker med en gang de får kjenne på litt norsk vinter.

har hatt 3 av disse, alla glassa har sprukket :/

 

ville heller tatt org grøftelysa, tinta e-codes på dem og montert dem opp ned i de nedeste grillene :)

____________DRIZZLE CREW____________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da har jeg fått tak i nye seter endelig, beklager for lite oppdateringer men nå begynner morro'a :D I morgen skal jeg opp på Promarc for å få prise på folering av bilen :) Også skal jeg bestille hvit carbon film på Ebay for å legge over der jeg har lakkert hvit innvendig, blir lettere og holde reint og blir mye finere håper jeg :D Her har du bilde av de nye setene :D

[ATTACH]39186[/ATTACH]

post-78019-13804855116109_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de grøftelysa er noe dritt :shake

 

elendig passform, noe som kan fikses med litt kutting og stripsing. men glassa sprekker med en gang de får kjenne på litt norsk vinter.

har hatt 3 av disse, alla glassa har sprukket :/

 

ville heller tatt org grøftelysa, tinta e-codes på dem og montert dem opp ned i de nedeste grillene :)

 

Hadde et par sånne engang gikk 2 dager i vinter så knuste det ene glasset så tror ikke jeg går for de igjen :) Legg gjerne inn noen linker til noen du vet funker bra :D

 

Har nå også fått priser på folering av bilen som kommer på 16 000kr++ så blir endel utgifter i sommer og når vinteren kommer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde kanskje vært lurere med en skikkelig lakkering istedet? ;-) Skal ikke si at jeg har noe erfaring med foliering i det heletatt, men kan se for meg at lakkering varer vel en del lengre og ser litt bedre ut enn foliering?

“All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.”

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg handlet inn litt nytt anlegg til bilen og dempermatter til bilen :D Skal bli godt med litt isolasjon og mindre veistøy inn i bilen :D

I morgen (Mandag) er det på tide å bytte hjul lager bak også prøve å finne ut hvor det kommer vann inn bak blir sinnsykt fuktig når jeg kjører i regnet og blir klissbløtt i bagasjerommet så og si over alt :P

 

Innkjøpet idag :D

JBL GTO/GT5 Power Pack - Bilradiospesialisten - BILSTEREOPAKKER

Dynamat Xtreme Bulk Pack - Bilradiospesialisten - Stydemping / Dempematter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det hadde kanskje vært lurere med en skikkelig lakkering istedet? ;-) Skal ikke si at jeg har noe erfaring med foliering i det heletatt, men kan se for meg at lakkering varer vel en del lengre og ser litt bedre ut enn foliering?

 

Hvis folien er bra lagt så er den minst like fin som lakk. Se f.ex drosjer, maaange av de er helfoliert å blir vasket å kjørt mye uten att folien ser sliten ut. Å fordelen er att du slipper steinskudd fram på panseret, folien tåler det bedre enn lakk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår