Gå til innhold

Senking med coilovers, bytte stabstag til r32 /lenkarmer?

Ranger emnet


dal3bo

Anbefalte innlegg

Hei! Monterte coilovers på dieselnurket (2001 1.9 tdi) såpass at jeg akkurat går klar stabstaget med drivakslingen. Skraper litt på humpette vestlandsveier... :p

 

Skal ha bilen lavere og da er vell r32 stabstag veien å gå.

 

Ser de har r32 stag på parstandretars.no R32 Stabstag - PARTS AND RETARDS AS

 

Noen som vet om dette staget er kompatibelt med lenkarmene som står på bilen org?

 

De har og noen lenkarmer de kaller "kortere stabstag" ?!?! som vistnåkk skal funke til en viss grad ved moderat+ senk.

Burde ikke de heller vært lengre om det ikke skal bli styr mellom stab/drivaksling ? Kortere stabstag - PARTS AND RETARDS AS

 

Har lett litt rundt på nettet og har bestemt meg for og kjøpe r32 stag, men hadde vært greit og vite om jeg må handle andre lenkarmer i samme slengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjellige typer av disse stagene på golf4,min 1.6L har ikke denne typen med to bolter den har eine enden med bolt og hull i andre enden,så er det ein annen type:

17301 stang, stabilisator SEAT LEON, TOLEDO II, VW BORA, GOLF IV, NEW BEETLE - Skruvat.no bildeler på nett fra Skruvat

16155 stang, stabilisator AUDI A3, SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA, VW BORA, GOLF IV, NEW BEETLE - Skruvat.no bildeler på nett fra Skruvat

19663 stang, stabilisator SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA, VW BORA, GOLF IV, NEW BEETLE - Skruvat.no bildeler på nett fra Skruvat Denne er til 4moition.

Er også forskjell etter hvilken diameter det er på stabstaget,så du må se under bilen hvilken du har og om det er likt.

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår