Logo

Gå til innhold

9EU-kontroll i Tromsø

Mor di

Mor di 05.April.04 - 0:06

• Opp

Mor di 05.April.04 - 0:06

• Opp

Noen som har erfaringer med EU-kontroll på verksted i Tromsø?
    Noen som har noen anbefalinger?
    Var på NAF sist, men synes de er litt pirkete....
    xibriz

xibriz 05.April.04 - 8:08

• Opp

xibriz 05.April.04 - 8:08

• Opp

modern har brukt butikken vegg i vegg med shell i tromsdalen.. hun synes de er bra.. I år tok vi EU-kontroll på Harrila.. da måtte vi bytte frontrute pga. ett hakk etter steinsprang.. dette hakket har gått gjennom 4(!) EU-kontroller hos de atme shell...
    Øyvind Ryeng

Øyvind Ryeng 05.April.04 - 8:32

• Opp

Øyvind Ryeng 05.April.04 - 8:32

• Opp

Auto-Speed på Skattøra må unngås. De fant feil for 12.000 kroner på Accorden min, mens NAF fant feil for 2.000 (som virkelig trengte utbedring!). A-S hadde tilogmed kommet frem til at det var fjærbrudd på Accorden, hvilket var helt feil - alle fjærene var i perfekt stand, det sjekket jeg etterpå. De prøvde seg nok på en liten "Spansk en" der, ja. De kom også fram til at jeg manglet baklys, men det lyste jo rødt der, så jeg sjønte ikke helt hvordan de hadde kommet frem til det?

Jeg fikk min hevn, iallefall. Takket være meg vet "alle" at A-S er er useriøst verksted, og det går heller dårlig med de. Til pass for dem, de grådige løgnerjævlene.
    munin

munin 06.April.04 - 13:22

• Opp

munin 06.April.04 - 13:22

• Opp

Originally posted by Øyvind Ryeng
    Auto-Speed på Skattøra må unngås. De fant feil for 12.000 kroner på Accorden min, mens NAF fant feil for 2.000 (som virkelig trengte utbedring!). A-S hadde tilogmed kommet frem til at det var fjærbrudd på Accorden, hvilket var helt feil - alle fjærene var i perfekt stand, det sjekket jeg etterpå. De prøvde seg nok på en liten "Spansk en" der, ja. De kom også fram til at jeg manglet baklys, men det lyste jo rødt der, så jeg sjønte ikke helt hvordan de hadde kommet frem til det?

Jeg fikk min hevn, iallefall. Takket være meg vet "alle" at A-S er er useriøst verksted, og det går heller dårlig med de. Til pass for dem, de grådige løgnerjævlene.

tjuvisa e dem å
    Øyvind Ryeng

Øyvind Ryeng 06.April.04 - 14:18

• Opp

Øyvind Ryeng 06.April.04 - 14:18

• Opp

Originally posted by munin
    tjuvisa e dem å

Ka dæm no har stjælt?
    munin

munin 07.April.04 - 19:09

• Opp

munin 07.April.04 - 19:09

• Opp

nei ska ikke annklage dem utn å ha bevis. men en kompis hadde biln dær t eu-kontroll, å når han henta den spellte dem Høy musikk på anlegge hannes. helga ettepå hadde han inbrudd i biln, å alt av stereo va borte.
    Øyvind Ryeng

Øyvind Ryeng 07.April.04 - 19:47

• Opp

Øyvind Ryeng 07.April.04 - 19:47

• Opp

Ah, kan det være snakk om han Erik med den blåe Einser-GTi'en?
    SkylineGTR

SkylineGTR 08.April.04 - 17:41

• Opp

SkylineGTR 08.April.04 - 17:41

• Opp

biltrend
    rdl
    rdl

rdl 08.April.04 - 17:47

• Opp

rdl 08.April.04 - 17:47

• Opp

Du går sikkert igjennom på lillestrøm:)
    Dr_BASS

Dr_BASS 08.April.04 - 19:06

• Opp

Dr_BASS 08.April.04 - 19:06

• Opp

Hvem i lillestrøm da?

Finner du ikke svar på det du lurer på? Her ser du hvordan du spør om noe nytt