Gå til innhold

Betale moms ved handel i utlandet - diskusjon ;-)

Ranger emnet


Green

Anbefalte innlegg

Bare hyggelig EaglePilot :-) Syns det er trist at mennesker havner i slike situasjoner selv om jeg ikke kjenner de det gjelder. Har jo sett mye da jeg jobbet i helsevesenet og erfart en del på kroppen selv, så skjønner godt at dette er vanskelig for dere. Veldig synd at dere ikke har så mange rundt dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare hyggelig EaglePilot :-) Syns det er trist at mennesker havner i slike situasjoner selv om jeg ikke kjenner de det gjelder. Har jo sett mye da jeg jobbet i helsevesenet og erfart en del på kroppen selv, så skjønner godt at dette er vanskelig for dere. Veldig synd at dere ikke har så mange rundt dere!

 

Tusen takk 80 blå!

Min kones helseproblemer startet for 10 år siden med 6 uker i ICU på lifesupport, totalt 6 mndr sykehusopphold etter forgiftning av medisin hun var alergisk mot, fantastisk behandling av leger, pleiere + lab. staff. Kom seg på beina noenlunde "bra".

5 år senere fortsatte med enda verre problemer etter sansynlig forgiftning, colitis og annet, som resulterte i flere operasjoner etter tarmproblemer m/ blødninger, kuttet ut litt av tynntarm og litt av tykktarm, blodproblemer til nyrer mmm, 4-5 uker i ICU på lifesupport igjen, totalt 4 mndr sykehus, behandling absolutt superb.

Jeg var involvert hele tiden 100% ved begge disse sykehusopphold / behandlinger og senere. Trente henne med turgåing og gymnastikk både på sykehus og hjemme, matet henne hjemme med feed tube pumpen i flere mndr.

Vi trodde vi skulle komme "hjem" til Norge for et trygt / sikkert / lettere liv / vennlig liv, har opplevd det stikk motsatte!

Skulle ønske vi aldri hadde kommet "hjem" for vi føler oss beklageligvis ikke "hjemme" her. Hadde det vært mulig hadde vi reist "hjem" til det landet vi kom fra sist, der hadde vi venner, følte vi oss trygge og hadde god økonomi til å leve godt!

Dine vennlige kommentarer er de beste og fineste jeg / vi har mottatt ................... det må fortelle noe!

Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår