Gå til innhold

Er det flere Golf 7 eiere her?:)

Ranger emnet


le0n

Anbefalte innlegg

Visst det finnes andre Golf 7 eigere på forumet så hadde det vært kjekt og kunne dele litt kunskap:)

 

Har fått min for ett par uker siden og er stort sett fornøyd, men navigasjonen er håååpløst utdatert. Vi snakker mangen år rett og slett!

 

Har vært i kontakt med VW og de bekrefter at eg har siste versjon av navi så får bare håpe det kommer en oppdatering snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som mekaniker på VW, har vært endel feil med vindusheisene. Plutselig detter ruta ned. Så blåser det kun iskaldt selvom varmen står på fullt. 4wd som kutter ut pga programvarefeil. Turbo som må byttes på bensinmotorer.

Er mye mer men husker ikke alt nå.

1996mod Mercedes Benz E200 Classic.
1984mod Suzuki RG250.

2005mod Yamaha MT01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Har problemer med steinsprang bak bakhjulene. Tørr ikkje tenke på hvordan det vil se ut om ett par år. Vurderer skvettlapper, noen som har bilde av Golf 7 med skvett?

 

Ellers så er det noe løst inni armlenet i baksetet så den må eg få byttet, og litt dårlig passform på noe karosseri men eller førnøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tok det opp med min forhandler, men han hadde testet den opp mot sin mobilnavi b.ant. sa han og synes den i Golfen var den beste noensinne vistnok.

 

Både min gamle Garmin, flere forskjellige mobilnavigasjoner og den eg hadde i min 2008 Bmw var myyyye bedre. Kommer ny update i oktober vistnok, satser på det blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår