Gå til innhold

Ulyd fra bakhjulet

Ranger emnet


Stjerna86

Anbefalte innlegg

Bilfilla mi har plutselig begynt å bråke fra høyre bakhjul tror jeg. Fra 60 km/t og nedover er det en dunkelyd bak. Kjører jeg over 60 km/t, hører jeg ingenting. Når ulyden er der og jeg tråkker inn bremsepedalen til den tar litt, så blir det stille... Har hatt trøbbel når bilen har stått i et par dager med at bremsen er stein hard og uten bremseeffekt før jeg får kjørt litt med den. Kan det ha noe med dette å gjøre? Har tenkt hjullager eller noe med klossene... Men rart at jeg ikke har fått noe forvarsel med uling i hjullageret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår