Gå til innhold

Fra 1-DIN til 2-DIN

Ranger emnet


hakhau

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en A4 B5 -00 med automatkasse. Er originalt 1-din på den, men jeg ønsker å oppgradere til 2-din slik at jeg slipper den sabla GPS'en i ruta. Gikk først til innkjøp av en 1-din hovedenhet med motorisert 7" touch-screen, men jeg synes ikke det ser særlig pent ut, så jeg tenkte jeg skulle sjekke om det var mulig å oppgradere til 2-din slik at jeg får satt inn en original enhet med navigasjon fra Audi.

 

Jeg har jo sett en del som har gjort det før her på det store, vide internett, men har ikke funnet noen som har utført det på en helt lignende modell som jeg har. Jeg har også funnet en person som selger originale enheter m/klimakontroller, men det skrives som regel at det kun passer til B6 og B7.

 

Er det noen som har noen erfaringer med dette?

 

PS: legger ved et bilde av midtkonsollen min så dere får et bilde av hvordan det ser ut.

 

[ATTACH]36919[/ATTACH]

post-76492-1380485485634_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo sett på den rammen, men da må jeg eventuelt ta ut askebegeret og flytte klimakontrollen ned dit, men jeg ser jo at klimakontrollen eventuelt må slipes ned på sidene for å passe! Men om det går an, kan jeg jo sette inn en uoriginal 2-DIN spiller og kjøre i gang, det fungerer også muligens greit. Spørsmålet blir jo da om det er praktisk mulig å flytte klimakontrollen ned dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Lurer på akkurat det samme her. Eg kjøpte nettopp en audi a4 2001 sedan.  har 1 din original i bilen! har sett på internett etter ramme for å få byttet ut 1 din til 2 din..  men da må eventuelt klimakontrollen flyttes ned.. men da blir den jo for brei for midtkonsollen? sliping er jo en mulighet. men er det mulig å få kjøpt smalere klimakontroll som eg trenger å bare sette inn uten problem? vil ha best mulig resultat. Og der er jo audier som har 2 din origialt med klimakontrollen heilt nede i konsollen.. noen som har tips ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår