Gå til innhold

En av de peneste 240'ene jeg har sett!

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

  • Svar 105
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by KadettC

75 modellen er jo mye fetere med orginale lykter både forran og bak da.. liker ikke når de blir bygd om som detta her..

 

jeg liker ikke de eldre 240'ene, pre 1979 altså.

må ha lykter rundt hjørnene :)

 

jeg hadde en 242GT på gang for noen år siden, 1978' mener jeg.. men de har ikke lykter rundt hjørnene.

 

12k skulle han ha..

angrer litt på at jeg ikke kjøtpe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

hva gjør den 240'en mer harry enn den 242'en du postet?

 

Ser ut som den er malt med bengalakk eller lignende, sånn som mange 240'er er. Veldig sigen bak - sikkert kappa fjærer på orginaldempere, stygge og altfor små felger med altfor høyprofil på dekka.. Stygg soting. 2 dører for mye..

 

Jeg vet ikke egentlig hva som spesielt gjør den mere harry, den bare ser ut som en vanlig harry-råne 240!

 

EDIT: ser du har lagt til flere bilder!

 

Tåkelysene var bare malplassert. Skikkelig stygt. De ekstralysene på innsiden av grillen var også bare harry!

 

Originally posted by DaButcher

blue_yellow_240.jpg

denne er kanskje harry, men den er gjennomført.

jeg må si jeg liker den.

 

Den var bare stygg! Grusom grill. Den lista rundt lyktene var bare i veien! Streamer i frontruta, trenger jeg si mere?

 

Originally posted by DaButcher

262c bertone med plast.o.son sin t-red:

262_coupe.jpg

 

legg merke til listen på frontruten til denne bilen i forhold til den første bilen i threaden..

 

den lille detaljen gjør stort!

 

Pen farge på bilen! Lyktelistene var bare stygge! Kjedelige felger.. Og den plastikken er heller ikke noe pen..

 

 

Nå er jeg ikke noen volvo spesialist heller da. Dette er bare det jeg synes, det er min mening. Og jeg mener fortsatt at den blå 240'n var stilig! Og du har enda ikke kommet med noen som var stiligere.. Synes jeg..

 

262c Bertone er vel en drøm for alle 240-fans eller hva? :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bengalakk?? erru galen?

 

den røde bilen var nylakket (PROFFT) i ferarri rød 1 år før bildene ble tatt.

 

kvaliteten på bildene er dårlige ja, det er pga. engangskamera, samt MYE sol.. du ser jo ikke noe farge på taket, pga refleksjonene i lakken.

 

fargen på lakken blir som sagt ikke fanget skikkelig på film!

men det er ferarri-rød farge, som du kanskje har sett på en ferarri??

 

ellers: den var ikke så senket, det er stiv bakaksel så om bakken er skjev, kan bilen se høyere/lavere ut enn den er.

 

Videre, er den sotet ja, men det var 242'en også!

2 dørs er kulere ja.. derfor jeg har 242 nå.

 

jeg må også si meg enig i at uten styling er best, evnt er bross styling rått (ser orginalt ut).

øyelokk er fysj også ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Pen farge på bilen! Lyktelistene var bare stygge! Kjedelige felger.. Og den plastikken er heller ikke noe pen..

 

 

Nå er jeg ikke noen volvo spesialist heller da. Dette er bare det jeg synes, det er min mening. Og jeg mener fortsatt at den blå 240'n var stilig! Og du har enda ikke kommet med noen som var stiligere.. Synes jeg..

 

262c Bertone er vel en drøm for alle 240-fans eller hva? :)

 

Ikke en drøm for min del :D

 

Jeg ville helst hatt en skamsenka amazon, duett pickup eller en 242.. Bertone`n blir for lik en 740 når det gjelder formen..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Breisladdern

 

Ikke en drøm for min del :D

 

Jeg ville helst hatt en skamsenka amazon, duett pickup eller en 242.. Bertone`n blir for lik en 740 når det gjelder formen..

 

den råeste volvoen ejg har sett, var en custom amazon..

han hadde laget en ny front, taksenket, flammer på siden, etc.

 

det var en überharry bil ja, men den var SKIKKELIG rå!!

kan vedde på at ALLE hadde snudd seg og mesteparten hadde ikke visst hvilken bil det var.

 

så ut som en gangsterkjerre fra en gammel mafiafilm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda et medlem i http://www.volvo-power.net:

pict0004.jpg

 

han har laget sin egen monovisker av orginale overføringen, bross styling, senket, gr.a. vinge, glt lister, polaris felger, etc.

 

litt harry med den topprute-sotingen, men ellers fin bil synest jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusom vinge da vell..

 

Og de sideskjørta ser ut som et par 2toms4. den leppa under frontfangeren var heller ikke noe pen. og det luftinntaket på panseret var også bare stygt!

 

 

Den gule hadde først og fremst, en JÆVLA stugg farge. Lyktelistene var ikke noe fine. Frontfangeren var jo bare stygg. Og den toppstripa var for stor, og hva faen er det han har gjort på siderutene?

 

Huff! Nei, fortsatt er den blåe finest! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i mot lyktelister selv.

 

Men syns den russer bilen (den gråe) var veldig fin, med unntak av den vingen bak.. grp A som gjelder..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Grusom vinge da vell..

 

Og de sideskjørta ser ut som et par 2toms4. den leppa under frontfangeren var heller ikke noe pen. og det luftinntaket på panseret var også bare stygt!

 

 

Den gule hadde først og fremst, en JÆVLA stugg farge. Lyktelistene var ikke noe fine. Frontfangeren var jo bare stygg. Og den toppstripa var for stor, og hva faen er det han har gjort på siderutene?

 

Huff! Nei, fortsatt er den blåe finest! :)

 

vel..

jeg synest ikke den blåe er tøffest.. :p

pga chromen!! samt sotingen burde fjernes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DaButcher

 

vel..

jeg synest ikke den blåe er tøffest.. :p

pga chromen!! samt sotingen burde fjernes.

 

Sotinga ja.. Også hvite blinkers bak. Chrom'n var stilig..

 

Du visste om 1000vis av 240'er som var tøffere. Da må du klare å vise meg en? :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår