Gå til innhold

har jeg krav på depositumet?

Ranger emnet


TimBB

Anbefalte innlegg

Kjærringa måtte ha sex med en annen for og finne ut om hun hadde følelser for meg så jeg skal flytte ut, vi leier hus.

Depositumet står på meg, og er mitt, hvis jeg sier opp kontrakt får jeg depositumet da eller åssen funker det?

Tim Bjerkelund

 

Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt)

Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo en kontrakt som du tydeligvis vil bryte, da må du betale det det koster = deposit, vanligvis betalt som "sikkerhet" til huseier for at du ikke skal bryte kontrakten du har med han/henne/de.

Hadde vel vært liten grunn til kontrakt/deposit dersom folk kunne hoppe av/bryte kontrakter som de måtte ønske?

Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo en kontrakt som du tydeligvis vil bryte, da må du betale det det koster = deposit, vanligvis betalt som "sikkerhet" til huseier for at du ikke skal bryte kontrakten du har med han/henne/de.

Hadde vel vært liten grunn til kontrakt/deposit dersom folk kunne hoppe av/bryte kontrakter som de måtte ønske?

 

Har du noen gang leid bolig? For du er helt på villspor her..

 

Depositum er til for å dekke skader som er komt på leilighet ved utflytting, og/eller dekke husleie hvis leietaker bare stikker. Hvis du sier opp leiligheten skriftlig å tar med beskrivelse på at du å kjæresten slår opp, så skal du ta utvask og vise leilighet/hus for huseier. Vis huseier godtar utvask så har du krav på å få depositum tilbake.. Hvis kjæresten din ønsker å bo der videre, så må hun lage ny husleie kontrakt med huseier å skaffe nytt depositum :)

 

Sånn.. Hvis du har noe flere spørsmål kan jeg svare så godt jeg kan..

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang leid bolig? For du er helt på villspor her..

 

Depositum er til for å dekke skader som er komt på leilighet ved utflytting, og/eller dekke husleie hvis leietaker bare stikker. Hvis du sier opp leiligheten skriftlig å tar med beskrivelse på at du å kjæresten slår opp, så skal du ta utvask og vise leilighet/hus for huseier. Vis huseier godtar utvask så har du krav på å få depositum tilbake.. Hvis kjæresten din ønsker å bo der videre, så må hun lage ny husleie kontrakt med huseier å skaffe nytt depositum :)

 

Sånn.. Hvis du har noe flere spørsmål kan jeg svare så godt jeg kan..

 

JA, ... jeg har leid boliger og jeg har leid ut boliger og bolig tomter - men i andre land enn dette fantastiske sosialistiske landet som tydeligvis er mot huseiere som leier ut bolig (les: hushai, jævla kapitalist mm).

Det burde være en selvfølge at deposit skulle være til å dekke all type tap ved/etter husleie, da inngår også tapt husleie, utgifter til å avertere for ny leietaker mm - slik det er i mindre sosialist/kommunist land enn dette j♫v..... landet!

Samme som brudd av andre KONTRAKTER - som kjøpskontrakt mm.

Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår