Gå til innhold

Dårlige selgere? (Bilannonser)

Ranger emnet


mikkaf89

Anbefalte innlegg

Jeg leser mye bilannonser, og kjøper også en del biler innimellom. Men noen ganger blir jeg bare så plaget av dårlige selgere...

 

[ATTACH]35444[/ATTACH]*

 

Er ikke vedlikehold i sammenheng med EU-kontroll en "kjent feil/mangel"? Hvor mange biler har ikke jeg reist tre timer til for å ta med hjem, bare for å finne ut at "ikke rust" og "ingen feil" bare er tøv. Ukjent for selgere fra de får bilen (kanskje har eid den en stund), til de legger ut annonsen og man ringer. Noen her som har opplevd litt spreke historier?

post-56683-13804854685513_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en person skriver slikt i annonsen er vell ikke verdens undergang?

Eneste ordet han mangler her er vell "utenom"..

 

Men, om man møter opp til noen som har sagt OG skrevet at det er 0 feil, men er det alikevell er vell nokså irriterende.

 

Jeg har kjøpt godt over 20 biler på 1.5år, og aldri hatt dette problemet :P

97- Volvo V70R AWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mye på bil annonser selv og det værste jeg ser er "ring for info"

Dette på biler opp i 500k kroners klassen. Det holder bare ikke. Om en person ikke engang gidder å legge ut grunnleggende vital informasjon om bilen er han ikke en kar jeg gidder å kjøpe bil av.

Generelt slurv blir jeg også oppgitt av, feks: ikke oppgitt sylindervolum osv, regnr, girkasse.

Man skal ikke måtte lete gjennom masse tekst for å finne slikt.

Mange som insisterer på å skrive hele annonsen MED STORE BOKSTAVER FOR FAEN!!!!!!!

Og i tillegg gjerne avslutte det hele med " telefonselgere kan reise til helvete faenskap faen!"

Man fremstår ikke særlig sympatisk da, og det er meget viktig når man skal selge bil.

 

Hissig innlegg men noe sted må man få det ut:P

1997 Audi A4 1.8TQ - Vorsprung Durch Technik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mye på bil annonser selv og det værste jeg ser er "ring for info"

Dette på biler opp i 500k kroners klassen. Det holder bare ikke. Om en person ikke engang gidder å legge ut grunnleggende vital informasjon om bilen er han ikke en kar jeg gidder å kjøpe bil av.

Generelt slurv blir jeg også oppgitt av, feks: ikke oppgitt sylindervolum osv, regnr, girkasse.

Man skal ikke måtte lete gjennom masse tekst for å finne slikt.

Mange som insisterer på å skrive hele annonsen MED STORE BOKSTAVER FOR FAEN!!!!!!!

Og i tillegg gjerne avslutte det hele med " telefonselgere kan reise til helvete faenskap faen!"

Man fremstår ikke særlig sympatisk da, og det er meget viktig når man skal selge bil.

 

Hissig innlegg men noe sted må man få det ut:P

Nå var du så usympatisk at deg vil jeg i hvertfall ikke kjøpe bil av :D

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Homes, denne er jeg helt med på! Litt vittig er det jo at telefonselger-kaotene gjerne selger en gammel rønne med litt store felger, og en stereo som "kan følge med mot pristillegg". ;) Ser så mye rart på finn at jeg måtte bare poste dette her i dag. Så klart er ingenting annet verdens undergang enn verdens undergang. Skal neppe krangle på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår