Gå til innhold

MacGyver's Dubgarage

Ranger emnet


MacGyver93

Anbefalte innlegg

her er noen bilder av opprettinga :)

høyre bakhjørne blir "smootha", altså ingen jetta logo, men volkswagen logoen på andre siden blir der :)

20130213_141438_zps54bda0c6.jpg

20130213_1415361_zps027d81d0.jpg

et dårlig bilde av sparklinga av høyre hjulbue. den måtte sparkles og rettes litt opp, siden det var en liten skade der :)

20130213_141448_zps21d02604.jpg

 

 

og fronten, fin og opprettet, med grill og støtfanger som sitter som de skal :)

20130213_141504_zps5b64ca9d.jpg

20130213_141616_zps3a2be6b7.jpg

 

og et bilde fra festene til bensintanken. synes godt at den kun er kjørt 87K med :)

20130213_141559_zps88f26c45.jpg

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 236
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den kommer jo til å bli sykt fin når du får den tilbake! Pass på at sidelistene tas av før lakkering, slik at de ikke bare maskerer opp.

Håper du tar vare på denne, og ikke råner den i stykker med ratlook stilen du hadde på den andre spikerpakka di :-(

 

Denne trenger senk og feite hjul, og ikke noe annet som revehaler, takstativ med bensintanker og div, og heller ikke klistremerker.

Og den skulle hatt en tectyl behandling før du tar den i bruk.

 

Men ok, det er mine planer for bilen din, hva er dine?

Endret av Deltaone

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer jo til å bli sykt fin når du får den tilbake! Pass på at sidelistene tas av før lakkering, slik at de ikke bare maskerer opp.

Håper du tar vare på denne, og ikke råner den i stykker med ratlook stilen du hadde på den andre spikerpakka di :-(

 

Denne trenger senk og feite hjul, og ikke noe annet som revehaler, takstativ med bensintanker og div, og heller ikke klistremerker.

Og den skulle hatt en tectyl behandling før du tar den i bruk.

 

Men ok, det er mine planer for bilen din, hva er dine?

 

senk:check

fete felger:check

 

den andre (sier det nok en gang) kunne kun brukes til rat-look uten og koste på den mange tusen. det var et PROSJEKT hvor jeg skulle lære meg og skru bil, og samtidig lage noe JEG syns var fett. hva dere ikke liker bryr meg ikke så mye :)

 

denne blir i orginal utførelse som har vært planen fra dag 1, (hvist man ser bort fra senk og felger) er garantert noen som ikke liker den da heller, siden da "har den kun en 1,6? hvorfor ikke R36 TT kompressor" eller noe i den duren, så sålenge jeg er fornøyd med bilen, då bryr det meg ikke veldig hva "dere" syns :)

 

takk for at dere tok dere tiden til og lese, og vil helst ikke ha flere "tilbakeblikk" slik som: "råner den i stykker med ratlook stilen du hadde på den andre spikerpakka di" ish, for det er jeg så mektig lei nå :)

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sa jeg også. kom fram men NEI! de hadde lakkert høyte bakhjørne og høyre bakskjerm(full av renninger) blinklys forran manglet, volkswagen logoen manglet, vinterdekkene var ikke satt på (ligger innelåst på verkstedet)

 

de skulle lakkere halve bilen, og det de har lakkert er under 1/4...betaler IKKE den prisen de forlanger for dette...

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår