Gå til innhold

Min mk2 Golf

Ranger emnet


RsTurbo94

Anbefalte innlegg

Joda.. Blir nok det tilslutt hehe :p Nærmer seg snart vinter, eu kontroll står for tur, venter på no smådeler før jeg bestiller time + jeg driver å tar den girkassa for øyeblikket.. Må bytte clutchen fordi den smalt.. 

Etter den har blitt eu godkjent så blir den kjørt til jeg finner meg en kurrant vinter/bruksbil så blir golfen avskilta og parkert.. Delvis fordi jeg skal gjøre den opp igjen skikkelig og fordi det er ett eller anna som ryker hver andre uke på den.. Så da blir planen å få taki en g60 corrado å bygge om :) Det er hvertfall det som står på "menyen" nå.. 

Skal komme med noen bilder endag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1394115_10152320490497178_443007045_n_zp 

Nyeste "gobiten" ;) 
Han jeg kjøpte det av var ganske hyggelig, fikk gratis frakt, (sparte 500+kr der) pakka det godt inn og sendte over instruksjonsboka og et koblingsskjema på mail :) Blir vell å prøve å få kobla det opp så det funker på diesel først, så får vi se hva tiden bringer videre.. 
Nå venter jeg på clutch, og "nye" drivakslinger som er ment for golf 2 og ikke golf 3.. hehe


Og, kan en moderator flytte tråden til prosjektforum? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Da ser det jaggu litt lysere ut her.. Nå har vell bilen straks stått et år og nå har jeg mest sannsynlig fått taki en motor til bilen!:) Ble litt fram og tilbake om hva jeg sku gjøre med den, var tenkt å lage banebil utav den osvosv.. Men blir bare en vanlig td motor igjen:) Som blir pynta på litt og forska litt på å få den til å gå litt bedre:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår