Gå til innhold

Noen som vet/har tips? (Stylingtips)

Ranger emnet


Handerre

Anbefalte innlegg

Hei, har nå kjøpt meg en førstebil, Skoda felicia 1998 1.6 glx, ettersom at jeg hørte det var en billig, god bil! Er litt småfiks, som å pusse bort litt rust å bytte frontrute, men ellers virker den som en grei bil !

 

Men problemet mitt er, jeg har ikke så mye peiling på hvor man finner billige style-deler til bilen, som ikke gjøre bilen FOR lav ettersom at jeg bor i tromsø, og det er dårlig brøytet her på vintern + nestn bare bakker.

 

Er det noen som har den minste idê om hvordan jeg kan style bilen? eventuelt sette opp ei "handleliste" på ei side å linke? hadde vært kjekt om noen kom med tips :D

 

I tilfelle noen lurer på hvordan bilen ser ut, så der den ut som denne:

 

skodafelicia16glx19982l.jpg

 

 

 

Takk på forhånd !

-Handerre

Endret av Handerre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5629337_460x0_crop_460x225.jpg

 

5629338_720x0.jpg

 

Fra MigaTuning.com:

 

Prisliste separat (gjelder alle deler til alle biler uansett merke):

 

Frontfanger - 3490 kr

Bakfanger - 3490 kr

Sideskjørt x2 - 2490 kr

Framskjerm x2 - 2490 kr

Vinge - 1990 kr

Bakrutesenker - 690 kr

Øyelokk - 390 kr

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

 

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

 

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uten lakkering.. Om du skal lakkere selv, så må du nok ha en 3-4 spraybokser (Den lokale malermesteren blander dette), du trenger ca. 3 bokser klarlakk og 3 bokser grunning.. Da er du på ca. 1500,- i lakk... :)

- 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her

 

- 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her

 

Problemer med Golf 3? Ta en titt her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår