Gå til innhold

Forza Horizon

Ranger emnet


litek

Anbefalte innlegg

Jeg har ALDRI I VERDEN blitt så skuffa over en oppfølger før.

Att det går ann. Dette er jo need for speed fra starten av...

 

"Horizon er litt mindre seriøst en Forza motorsport 4" Litt ? LITT ??

 

Off....Håper ikke dette blir en trend

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er heller ikke mulig å kjøre online i friverden :/

 

man kan kjøre i friverden online, men man må lage en lobby på samme måte som i Forza 4, de har ikke gjort det på samme måte som f. eks Burnout Paradise og tesdrive unlimited 1/2

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ALDRI I VERDEN blitt så skuffa over en oppfølger før.

Att det går ann. Dette er jo need for speed fra starten av...

 

"Horizon er litt mindre seriøst en Forza motorsport 4" Litt ? LITT ??

 

Off....Håper ikke dette blir en trend

 

Vel, teknisk sett ikke en oppfølger. Turn10 driver jo å lager FM5.

Dette er vel Hei-vi-heter-Microsoft-og-vi-trenger-mere-penger-så-vi-bruker-Forza-varemerket-og-stjeler-pengene-til-Need-4-Speed.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En demo er jo der for å gi forbrukeren en smakebit på hva man har i vente. Jeg har sett på flere forum, nasjonale som internasjonale, at mange er skuffet over flere ting som har blitt "glemt" av.

Dette kommer neppe til å bli kjøpt før det er nede i tilbudskassa hos Elkjøp.

 

Om det noen gang kommer en oppfølger til Horizon håper jeg Turn10 tar seg bryet med å ta fysikken, så mange som mulig biler og tuning-options i fra det nyeste FM spillet som da er ute.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skuffet over hvordan nye Forza er.

 

Forza folka kunne heller ha laget et "need for speed: Underground" spill. By kjøring, alle bilene FM4 har + mulighet til å fikse på dem som man har på FM4 + kanskje litt mer styling med tanke på hvordan underground er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått varmet opp litt med Oslo Motorshow i Lillestrøm, kom hjem og der lå Forza i posten. Xboxen driver å installerer spillet nå, så nå håper jeg det ekte spillet er bedre enn demoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var mer variasjon på kjøringen her enn på FM med de samme banene som det nesten går ann å drifte i blinde på. Blir litt mer utfordring hvis du ligger sidelengs og møter bil midt i svingen. Eneste savnet er flere biler og mulighet til å bygge om til 4hjulsdrift eller bakhjulsdrift. Ellers et meget underholdene spill.

Volkswagen never dies they just go lower.

How low can you go?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi se om dette funker...

 

<object type="application/x-shockwave-flash" width="400" height="225" data="http://www.flickr.com/apps/video/stewart.swf?v=109786" classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"> <param name="flashvars" value="intl_lang=en-us&photo_secret=7785ed81ee&photo_id=8128771726"></param> <param name="movie" value="http://www.flickr.com/apps/video/stewart.swf?v=109786"></param> <param name="bgcolor" value="#000000"></param> <param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed type="application/x-shockwave-flash" src="http://www.flickr.com/apps/video/stewart.swf?v=109786" bgcolor="#000000" allowfullscreen="true" flashvars="intl_lang=en-us&photo_secret=7785ed81ee&photo_id=8128771726" height="225" width="400"></embed></object>

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår