Gå til innhold

Honda Accord dynamo passer til Legend?


OleLandsverk

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har ein kompis som har litt trøbbel og må lade opp batteriet hver gang han ska bruke bilen, altså han har ikkje dynamo. Så jeg lurte på om det ville funka me eks ein Accord dynamo til Legenden? fant ut at det var ganske lite dynamoer te Legend rundt på nette. Det e ein Honda Legend V6 ifra 88 (trur eg, ellers er det en 87-89) med en 2.7 liter automat. Veit at det e mulig å finne, men han vi ha brukt det en litt mindre pris. Noen som veit om det ville fungert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Det er ingen av kompisane dine som har lov å kjøre bil Ole Marius :-)

 

Men om det passer over finner man bare ut ved å prøve, Honda sine motorer står stikk motsatt av alle andre, men de sviver vel kanskje same veg for det? Elles så kan dere jo plukke ut dynamoen så kan eg ta en kikk på den, kan hende det holder å skifte børster eller regulator.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen av kompisane dine som har lov å kjøre bil Ole Marius :-)

 

Men om det passer over finner man bare ut ved å prøve, Honda sine motorer står stikk motsatt av alle andre, men de sviver vel kanskje same veg for det? Elles så kan dere jo plukke ut dynamoen så kan eg ta en kikk på den, kan hende det holder å skifte børster eller regulator.

 

Gamle jordebilen te Anderas ;) Men han har solgt delar av bilen etter bærekula gjekk, om han ikkje har solgt heile bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår