Gå til innhold

Bilde av Laurelen min


wunderbaum

Anbefalte innlegg

Takk takk.. Den er i ganske god stand, skal prøve å holde den sånn. Skal prøve å få vekk alle klistremerkene som sitter på, er ikke så jævelig tøft med N over kula syns jeg.

Blir nok bra lyd ja. Legg merke til at det er bare nissan i bakgrunnen :D Bilde tatt på nissan norge så det er kanskje ikke så rart.

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikke det. Hadde vært kjekt dog med fri tilgang til deler.

NN var bare nærmeste store parkeringsplassen som egnet seg. Jeg er faktisk arbeidsledig. En av mange som ikke fikk lærlingplass ifjor i yrket jeg er utdannet til.

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd ikke Laurel C33 ble tatt inn til norge. Versjonen etter min altså. Fant bilde av en, riktignok litt styla men fasongen er vel ikke så dum den heller. Og så fikk du de med turbo motor,

tror det var samme type motor som de litt eldre skylinene.

 

001.jpg

 

004.jpg

 

005.jpg

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Jeg kjøpte min for 27000kr.. Den har 180 000 på tellern.

Den har en 6er på 2,4 liter. Pris varierer veldig. Bare se på

autodb. Varierer fra nesten 50 000 ned til 20 000. Kan også få

Laurel 2 liter for endel under 20, men du skrev grei motor. Hvis du prøverkjører en 2 liter og så en 2,4 så kommer du nok til å velge

sistnevnte. Får den også med 2,8 disel. En motor som vistnok skal

gå evig. Det var også en utgave med 3liter v6, men du kommer nok ikke til å komme over en sånn uten videre.

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bakhjulstrekk ja...