Gå til innhold

ombygging av opel kadett c

Ranger emnet


opel kadett c 2,4

Anbefalte innlegg

XE er en grei motor til kadett c det og tåler mye, men koster som regel mer å bygge med tanke på deler man må ha tak i osv. du bruker bakaksling fra 1,6 og oppover eller volvo240, eller hiver på noe i noe samme bredden, mye kan passe med modifiseringer,men du må lage til mellomaksling skjølv uansett,og sveise deg motorfester.

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hakje peiling.. eg endte på rundt 15-20.000.- på cih bygg når eg hamstret deler og understell. og i ettertid mer.

Endret av Einart

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt nyskjerrig, hva motoralternativ har du kommet frem til?

 

Jeg har en Ascona A aksel liggende ett sted om du er int. men er kun tom aksel.

Må bygges opp fra bunnen. Har vel ett par stikakseler i rett lengde liggende også. Om du er int.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei. Jeg har ikke fått gjort så mye nå så driver å leiter etter deler. Så nå skriver jeg en liste over de delene jeg trenger så hvis noen har noen av dem så er jeg interisert. Opel kadett 1600 forstilling,1600 bakaksel,R25 girkasse.Planen er å ha en c20xe motor i kadetten. :)Trenger åsså bremse kraftforsterker fra 1600 eller er det noe anet som passer? Er det noen som hvet hvor jeg får kjøpt rattnav (Bos) til momo ratte til kadetten? :) Må ha rekord 2,2 bremse foran og 230mm tromlene bak.

Endret av opel kadett c 2,4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår