Gå til innhold

c180 w202 banebil


Kjeov93

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en c180 w202 som jeg har veltet(ikke mye skader). jeg og noen kompiser har tenkt litt på å bygge banebil ut av den. lurte litt på om det er plass til å sette inn større motor i den uten å flytte brannveggen. det eneste som må repareres er en demper fjær og noen bulker så den tror den hadde vært fin å prøve å bygge noe kjapt ut av siden jeg ikke har sett så mange hjemmelaga w202'er

takker for svar og hvis det blir bygging blir vi nok å finne i en prosjekt tråd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ide er å kjøpe ferdig kompressor kit til den motoren dere allerede har, kvass kam og grenrør. Finner alt det på Ebay.de ganske så billig!

 

1500 for kammer, 1500 for grenrør og tror det var 4-5000 kr for kompressor kit inkl ny ferdig mappa hjerne og monterings sats. (priser inkl frakt men ikke moms)

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Sjekk om du har plass til en OM606 motor, som er en 3 liters turbodieselmotor på rundt 180 hester originalt. Modifisert dieselpumpe, større dyser, større grenrør og lastebilturbo som lader 5-6 bar, så har du glatt 500-600 hester. Dette kommer vel totalt på 20-30 lapper. Denne bilen filmet jeg under Sommertreff i år og den akset fra 100-200 på ca 4-5 sekunder, det er et beist! Denne motoren er basert på det jeg nettopp beskrev, og kjører ræva av de fleste HKS/Greddy jævlene der ute. ^^

Endret av Eluzi0n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår