Gå til innhold

w124/230e fusker og stopper!


lolpox

Anbefalte innlegg

har en w124/230e som i det siste har funket veldig dårlig. Den stoppa helt plutselig for meg langs veien og måtte kjøres hjem med Falck bil. Vi fikk start på den etter at vi byttet tennplugger. Etter det sveiv den som ei klokke og ble enda sprekere.

 

Etter noen dager begynte den å fuske ved pådrag og døde hele tiden. Til slutt ville den ikke starte en gang og måtte atter en gang kjøres hjem ved hjelp av Falck.

 

Byttet coil, pluggledninger og plugger, så startet den igjen og sveiv som bare det, men da begynte det atter en gang.

 

Bilen fusker ved pådrag - sviver ureint på tomgang - sviver bare på 2-3 sylindere av og til - spiser plugger (pluggene blir sotete og slutter å gniste

 

Er vanskelig å si om det er tenningsfeil eller feil blanding av bensin/luft. Håper på forslag her!

 

Folk har foreslått: Lambdasonde - automatchoke - tenningsmodul

 

Begynner å bli mektig lei av at den skal stoppe hele tiden langs veien og i veikryss -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en w124/230e som i det siste har funket veldig dårlig. Den stoppa helt plutselig for meg langs veien og måtte kjøres hjem med Falck bil. Vi fikk start på den etter at vi byttet tennplugger. Etter det sveiv den som ei klokke og ble enda sprekere.

 

Etter noen dager begynte den å fuske ved pådrag og døde hele tiden. Til slutt ville den ikke starte en gang og måtte atter en gang kjøres hjem ved hjelp av Falck.

 

Byttet coil, pluggledninger og plugger, så startet den igjen og sveiv som bare det, men da begynte det atter en gang.

 

Bilen fusker ved pådrag - sviver ureint på tomgang - sviver bare på 2-3 sylindere av og til - spiser plugger (pluggene blir sotete og slutter å gniste

 

Er vanskelig å si om det er tenningsfeil eller feil blanding av bensin/luft. Håper på forslag her!

 

Folk har foreslått: Lambdasonde - automatchoke - tenningsmodul

 

Begynner å bli mektig lei av at den skal stoppe hele tiden langs veien og i veikryss -_-

 

Hvis du har byttet coil,pluggledninger og plugger,hvorfor har du ikke byttet fordelerlokk og rotor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår