Gå til innhold

Orginal Colt turbo -89. noe å ta vare på?


tutigard

Anbefalte innlegg

Min samboer har en orginal colt turbo fra 1989 stående hos sine foreldre. Den ble kjørt på plass for 2 år siden, ikke eugodkjent. Svigers vil nå bli kvitt bilen, og vi har ikke plass i verksted/ tid til et slik prosjekt. Er dette en sjelden bil noen kan være intressert i? Eller er det bare å sende den på vraken? Har ikke mye erfaring med mitsu, men jeg merket meg at det ikke står skrevet effekt i vognkortet, samt at den er fritatt fra US-83 (avgass krav), som vel må åpne for et spennende og lovlig motorbygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vell ein sjelden bil , så er vell verdt å ta vare på den :) , er den fin og uten rust så er de nokk garantert noen som vil kjøpe den som oppussings prosjekt , så lenge de er norske papirer på den :)

 

Har fått inntrykk av at den er nokså sjelden ja. Norske pappirer er det, hun tok av skiltene når hun satte den fra seg, så ble det ikke gjort så mye mer siden hun flyttet. Hva kan være en fornuftig pris på noe slik? Bilen står i bergen vist noen er intressert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått inntrykk av at den er nokså sjelden ja. Norske pappirer er det, hun tok av skiltene når hun satte den fra seg, så ble det ikke gjort så mye mer siden hun flyttet. Hva kan være en fornuftig pris på noe slik? Bilen står i bergen vist noen er intressert:)

prisen kommer jo ann på standen , men for å ver ærlig så har eg aldrig sett ein colt turbo på finn/autodb før så er ikke sikker faktisk :/

men veit eg skulle lett ha kjøpt den viss eg hadde hatt økonomi til de for tida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

hei!

endelig fikk jeg skrivi til deg :)

 

jeg er veldig interisert i colten om du fortsatt har den.

har en 85 colt turbo, med noe rar bredding. gjennomrusta, å det vart innbrudd i den så det henger på siste vers. topp pakning er også gåen, får ikke tak i ny.

 

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results;AdItemId=1309704;SimilarAdItemId=1309704#img7693698

 

håper bilder vises :/ så ser du hva jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår