Gå til innhold

Keyless go..

Ranger emnet


hsunde

Anbefalte innlegg

hehe, litt usikker på om jeg har keyless go :p

 

men her om dagen fikk jeg startet bilen uten og ha i nøkkelen. riktignokk etter og ha gjort litt forskjellig..

men har ikke klart det i ettertid. Noen tips?

Og hva kan jeg gjøre med det osv?:p

JAJA, min første BMW :p er en 2008mod 120d coupe, veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt i boka, står noe om comfort access osv men får det ikke til og fungere. Er som sakt usikker på om min bil har dette, men syntes det var merkelig at jeg plutselig klarte og starte bilen med nøkkelen i hånden og ikke i det hullet sitt.. jeje, blir vell en tur opp til Strandveien auto for og finne det ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi,

 

I've got a 120d M Sport, and have noticed a strange thing. (also noticed the same thing on a brand new 116d courtesy car I had recently)

 

It doesn't have the comfort pack, but in order to start the car, you have put put the keyfob in the ingnition, and then press the start button. All normal.

But if you stop the engine, and take the fob out, you can restart the engine without the fob.

Once the start/stop kicks in then you have to insert the keyfob again.

 

Is this a feature, or maybe even a bug that you can re-start the car without the keyfob after starting it once?

Cheers

Rich

 

Prøv det, kanskje det var det du gjorde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var faktisk det som skjedde til meg også!

Satte i nøkkelen, rattlåsen åpnet seg, startet opp, så stoppet jeg den, tok ut nøkkelen, rattlåsen låste seg så trykte jeg på start igjen og da låste rattet seg opp sååå trykka jeg på start igjen så startet den... hehe, merkelig greier! har ikke klart det igjen da! mulig det er noe bug!

har sendt mail til BMW trondheim nå, får håpe de vet hva dette er!

 

Var det noen som hadde svart på dette i den andre tråden eller?

takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår