Gå til innhold

MissLilleUlv: Nissan Maxima A32 VQ30DE - "Mafiaen"

Ranger emnet


MissLilleUlv

Anbefalte innlegg

Takk takk :D

 

Sitter og kløøøøør i fingrene etter å få den ut av garasjen nå! Catback'en ligger på kontoret og venter, og så snart lønninga tikker inn på kontoen blir det Y-pipe og cat-replacer i tillegg :D

 

Burde sikkert også gjøre en innsats for å få tak i Infiniti-baklyktene, men ser de ikke er så lett tilgjengelig på eBay lenger :s

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooog... Tok ut mafiaen fra vinterlagring i dag (ORKET ikke mer!!! :roll: ).

Fikk foliert og limt på plass bremselyset i vingen (takk til Riisaglassen i Åsane nok en gang) og vel hjemme snublet jeg over kassen med eksos... Tenkte at jeg kunne jaffal dra dævelskapen ned på jobben siden jeg skal montere på Fredag..

 

Klarte ikke dy meg...

 

IMG_2206.jpg

 

LYDEN da dere!!!! :mrgreen:

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det nok, men å ta bilder med iPhonen er som å ta bilde med en gammel kalkulator... Prøvde å filme oppstart og rev, men må gjøre det fra inni bilen (siden jeg bare er EN person, selv med min splittede personlighet ;) ) men lyden kom ikke frem noe særlig... Skal få med meg en utskremt i dag som kan filme ;)

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er info på Megan Racing's hjemmeside

 

4,5" stuss og 2,5" rør... Er kjempefornøyd - men som sagt gleder jeg meg til resultatet etter ny Y-pipe og cat-replacer!

'91 300ZX VG30DETT * [x] '96 Maxima VQ30DE - Mafiatralla! * [x] '88 BMW 730 * [x] '95 Maxima VQ30DE

[x] '88 Laurel RD28 * [x] '85 Laurel L24 * [x] '87 Laurel RD28 * [x] '95 Maxima VQ20DE

[x] '88 Sunny GTI * [x] '87 Laurel L24 * [x] '90 Stealth80

Ulvehulen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, Lilleulv har eg ikkje sett/høyrt noko til, sidan Storeulv sin Sheriff var omtalt i Gatebilbladet, og den gong eg sjølv hadde ein Primera i '07, då eg hang på NCCN-forumet! Utruleg kjekt å sjå at du er framleis alive'n'kickin', med ein Mafia-Maximus, som ser UTRULEG bra ut! Likar alle modsa du har gjort, utruleg flott og nydleg bil! Maxima vart absolutt ein bil på ynskjelista no!

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår