Gå til innhold

Min 2003 Hiace D4D 2 wd kort

Ranger emnet


the_end

Anbefalte innlegg

Ok. Har hørt det er litt ulik praksis angåande ekstralys på verksteder. Eg fekk merknad på min bil p.g.a for mange lux i rally løktene. Eg har 37.5 ref på kvar løkt. Skulle hatt 17.5. Men samtidig blir andre biler med xenonlys godkjent. Xenonlys er som oftast 50 ref. pr løkt.

 

 

Er det 4300 kelvin eller 6000 kelvin du bruka??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6000k bruker jeg.

Statensvegvesen godkjente en bil jeg hadde med 2 stk Bosch rallye 225 med 37.5 lux i hver..

Tilsammen med hovedlys, så blei det for mye lux.. Men vi har det samme problemet på bilene våre sa han.

Kjører Vito'er og Sprintere med for mye lux pga ekstralysa.. (37.5) Så det gikk bra. Men de godtar ikke at du har fler enn 4 fjernlys tilsammen.

altså de to orginale og to ekstralys. Men møter du på feil mann, så må du kanskje pelle av.. Sinnsykt spør du meg..

De har faktisk en chevrolet van med grønnesklit og 4 stk tusenmetere på biltilsynet i Drammen. urettferdig..

05' Toyota HiAce 2.5 D-4D!

00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210!

 

BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har endelig fått begynnt på dørtrekka og stereoanlegget i bilen. Har aldri støpt med glassfiber før men til å være første gang er eg ganske fornøgd.

 

post-64030-13804854004894_thumb.jpg

 

 

 

Er mykje pussing att før det blir perfekt. Må nok legge nokre lag med glassfiber på baksida av dørtrekket for å stive det opp litt. Er planen å trekke det med eit eller anna stoff eller skinn.

post-64030-13804854004838_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår