Gå til innhold

Førstegångsprosjekt Golf 3!

Ranger emnet


volvo kjørar

Anbefalte innlegg

børsa startet :D

 

fri eksos, den herlige lyden, med turbo susen, åååh :D

 

smarte meg glømte å fylle dieselfilteret opp med diesel, så eg kjinnet ein god stund, føllte det opp til slutt, og da startet den, og gjikk som ein klokke :):P

 

fekk også start på angeleysa, bør få meg blå parkpærer, og blå hoved, og nærlys nå, så blir det gromt:) og som macgayver ikkje liker, neonlys, frister å ha et neonlys i motorrom også, og over pedaller og div plasser inni bilen, og under bilen :D :)

 

får sjå om eg skal til byn neste veke, så kan eg kjøpe div ledninger til anlegget, og lys, og sotfilm. eg synest det vil bli finest om eg kun soter rutene mildt, eller muligens blå sotfilm. kva meiner du?

 

lite vitsi å ta bilde av, da det er heilt likt på andre golfer:P men her er det i tillegg dårlig kvalitet:P

19-11.jpg

19-1.jpg

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 421
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir en rimelig tøff golf etterhvert, høres det ut som!

Dropp blå solfilm, sot alle rutene mildt og kjør på med neon all over the place! :D

'92 Mazda 626 2.0 GLX (GE)

 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom på at eg skal bestille lyktespoiler i samme slengen som eg bestiller emblem fri grill, men kva lykte spoiler anbefaler dokke?

 

 

 

denne senker sånn passeligt , og eg synest den ser fin ut:

strre.jpg

 

treng svar fortest mogeleg

 

Jeg har slike du kan få kjøpt billig :)

Octavia MK2

Golf MK4

RX7 FC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir en rimelig tøff golf etterhvert, høres det ut som!

Dropp blå solfilm, sot alle rutene mildt og kjør på med neon all over the place! :D

 

godt det er nokon andre som liker neon :D :D

skal muigens til byn idag, så får eg sjå kva farge solfilm det blir :)

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slike du kan få kjøpt billig :)

 

det kunne eg gjerne gjordt, men nå er det bestilt nye hos parts and retards :)

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt gjordt idag. fant ut at eg må ha ny vindussvisker motor, da ingen av dei eg hadde fungerer :(

 

fekk trilla bilen på bukken, må montere div bremseslanger og ny handbrekkwire (er calipter nå)

 

bilen tok ned i ramma på bukken på traversen bak :( så justerte senkesette litt opp. vridde muttern ca 1-2.cm opp så håper det er godt nokk :)

fremme, litt blå farge i tectylen men.........:

21-12.jpg

glemte å ta bilde bak. kan ta i mårå om eg husker det ;)

 

monterte eksosen og heiv på bandage, blei litt tøffere :)

med blits:

21-14.jpg

skulle hatt blits her også, men det såg ut så det var bedre uten blits på kameraet, men det var det jo ikkje...

21-15.jpg

starta den til slutt, trudde de blei litt tøffere lyd med den potta. der tok eg feil:P trur eg skal ta vekk den midterste lyddempern, for dette er det bare såvidt hunden som star ved sida av høyrer :P!!!!

 

tok fangern på:

21-1.jpg

 

men kom på at eg hadde glemt de 2 skruene nede på skjermen, så måtte ta den av igjen....

21-11.jpg

 

skal vel og ha netting i fangern, så va like så greit å ta den av :P

 

 

har høyrt om ein regel om senking, men husker ikkje heilt koss den er. maximal senk er 8cm eller 7cm fra bakken, til bilen. kan det stemme?

 

ikkje såå møøkje igjen. må handle nokon deler før eg blir ferdig. trenger sotfilm, div lyspærer, mulig nokon bremserøyr, så må eg og lakke lyktespoiler og grillen, dette trur eg at eg leverer opp til Knapphus Lakkering, så slepp eg å styre på med det hima :D......

 

fester eg lyktespoilern med lim?

 

har og kjøpt meg momo ratt som eg skal ha på, istaden for det kjedeligaste som eg har :)

 

håper vindusheis mekanismen passer ifra 4 dørs til 2 dørs. min er ødelagt.... nokon som veit? :D

 

så gjenstår det og ein god støv-suging av bilen :D

 

må og tectylere den flekken som armen på løftebukken har vert under bilen

Endret av volvo kjørar

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11cm !!!!!!! :O :O :O

 

høgt som ein traktor jo :P men men, det får gå!! :P

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bildet som skulle vert tatt igår dempern bak:

22-11.jpg

 

monterte bremserøyr så langt som eg kunne :P fra hovedcylinderen tik den klomsen bak. er vel ein slik en reduksjons ventil, eller?:

22-13.jpg

22-14.jpg

 

du vil vel sikkert le litt når du ser bildet :D husker jo ikkje korleis eg skal montera hornet :P er garantert ikkje slik eg har gjordt det, hadde vore kjekt om du sa korleis det eg montert på den med eit bilde :) dette er på høgre sida av bilen.:

22-1.jpg

 

monterte drivaksling på venstra sida. : mangler klemmer som holder mansjetten på plass... litt stygt når det er litt blå maling på mansjettegn og......:

22-12-1.jpg

 

kjøpte eit indre ledd med mansjett av ein kompis i klassen, han kjører rallycross junior med ein golf 1, så han har et par deler til meg :D. http://www.ronnevik-racing.com/ om du lurer :D

 

MEN poenget er jo at dette leddet er litt for lite, så eg får muligens eit nytt i mårå, :D

mitt til venstre, det litle til høgre:

22-15.jpg

 

håper på å siga ein tur til byn i neste veka, for å kjøpa litt deler :D :

22-16.jpg

-driv ledd fett

-bremserøyr skurar ( dei niplene)

-handbrekk wire

-bolt som holder det festet som calipteren henger i.

-grill netting

-h7 perer vanlige

-h7 perer blå (som skal på etter godkjenning)

-h3 perer blå som skal på etter godkjenning på tåkelysa

-NEONLYS og rele, som det visstok bare er eg og K3nn3th0ls1 som liker til nå :D:D:D:D:D:D:D:D

-"sikafleks"(veit ikkje korleis det srivest) til å festa takvinga med, eller noko aent bra å festa med. noko å anbefale?????

-servoslange, som går ifra pumpa til tannstonga. trur eg kjører innom "jans hydralikk i ølensvåg, og så spør eg dei om dei kan laga ein slik slange i gummi så den er lett å bøye :D

-røyr kyttar til å kappe bremserøyr

-konfilter (blått)

-og ein heile haug med blå tape. nåke du kan lura på ka eg skal bruka til :D

sikkert meir eg har gløymd, men det er sikkert ikkje så viktigt så neonlys :P hehehe

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-NEONLYS og rele, som det visstok bare er eg og K3nn3th0ls1 som liker til nå :D:D:D:D:D:D:D:D

 

Heheh, kommer nok flere etterhvert som liker det! :D

Og du går vell for blått neon, eller? :D

'92 Mazda 626 2.0 GLX (GE)

 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer nok ikke, og du burde vel kanskje tenke på å dokumentere slike påstander? Er så mange som hiver tilfeldige tall ut av seg, og det gjør ingen noe godt.

Regelen er, følg det som står i tüv-papirene. På de senkesettene jeg har hatt, står det som regel 7 cm til plas og 8 til metall. Verre enn det er det ikke.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jajaja, sjølvsagt blått, men er jo så uti !"#¤%& dyrt, så veit ikkje om eg kjøper store mengder med ein gang, eg jo meir som må kjøpes også ;)

 

neon er jo driit fett. tenk deg at de kjem ein bil med neon kjørande forbi. då snur du deg ikkje vekk fordi det er stygt, du åpner heller auene meir for det vekker oppsikt og eg stilikt :D i allfall min meining :)

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer nok ikke, og du burde vel kanskje tenke på å dokumentere slike påstander? Er så mange som hiver tilfeldige tall ut av seg, og det gjør ingen noe godt.

Regelen er, følg det som står i tüv-papirene. På de senkesettene jeg har hatt, står det som regel 7 cm til plas og 8 til metall. Verre enn det er det ikke.

 

takker for et svar med eit lavere tall :D har ikkje sett så nøye på papiret, trur det står på gresk eller nåke, så er kje vitsi å prøve å lese:P

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

parts and retards er det kjøpt! tuningart er merket!

 

dette settet her ;)

http://www.partsandretards.no/senkesett/justerbare-senkesett/vw/golf-3-vento/tuningart

volvo 240 bilcross b23e,volvo 142 bilcross b23e,

volvo 240 85'sedan-vrak volvo 240 87'stv-vrak volvo 240 xx'stv-vrak volvo 240 xx' sedan-skal vrakes

volvo 240 87' sedan- solgt:( volvo 240 sedan,autolat,selges:D

aprilia rs 125 00'- effektanlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår