Gå til innhold

Byggesett nitro/bensin biler?

Ranger emnet


Benni

Anbefalte innlegg

Idag så får man dem fleste biler satt sammen, er ikke så mange som selger byggesett lenger. Før kunne man spare en god del på å bygge bilene selv, men idag får man dem såpass billig satt sammen så mange tar inn ferdige biler. Har sjekka mange av sidene jeg bruker og ingen av dem hadde byggesett desverre. Må nok bestille fra utlandet om du skal ha byggesett, kan spare penger på det også.

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan få kjøpe 2 nitro biler av meg, den ene må demonteres å bytte "svinghjul" på.. Så kan jo bli et lite byggesett det :P hehe...

 

Begge er Kyosho biler, ene er en Inferno Gp å den andre husker jeg ikke... Kan få de for 800kr siden de bare tar plass.

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

driver å bygger om min habao hyper 7 til drifte bil gjort den om til bakhjuls strekker og senka den skifta alt som finnes på den fra mange ukjente merker. mye mas å gjøre men blir mye mas med borring å sånt i bunnplata.

 

kjøp deler fra masse forskjellige biler å bare sett sammen med ren fantasi. det gjorde jeg å for meg funka det xD det er bare fantasien som stopper deg fra å gjøre det du vil med rc biler. kjøper ting fra usa jeg da fra

 

Radio Control Planes, Helicopters, Cars, Boats, FPV and Quadcopters - Hobbyking  ganske billige ting der å de er 100 % til å stole på. og vil du ha habao biler som er kjent for kvalitet er det å kjøpe fra rcteam.no dåg dyre priser men du får kvalitet for penga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår