Gå til innhold

Den ultimate spotify-rånelista!

Ranger emnet


StiiaN124

Hva synes dere om lista til nå?  

11 stemmer

  1. 1. Hva synes dere om lista til nå?

    • Flott! Liker den godt jeg
    • Grei nok. Bruker den for å finne litt ny musikk
    • Ok. Bruker den sjeldent, har ikke lagt inn noen sanger.
      0
    • Sikkert en fin måte for folk å finne musikk. Bruker den ikke selv
    • Den er noe tull. Kunne stengt hele tråden.


Anbefalte innlegg

Halloen!

Har tenkt på noe en stund og det er å samle alle som har interesse for bil og deres musikk i en eneste stor spilleliste!

Dette fordi mange(inkludert meg) bruker mobilen i bilen for å høre musikk og dermed har spotify premium. Dette kan også være hjelpende for de som har gått lei av de sangene de til vanlig hører på i bilen(CD, minnepenn osv).

 

Noen som synes dette høres ut som en god ide? Jeg synes hvertfall det!

 

Link til listen:

 

Legger inn noen låter bare for å ha en start! Tror dette kan bli morsomt, for har sett stor aktivitet på en annen tråd hvor vi deler linker til sanger og lister, men ikke til en stor felles liste for oss alle! :D

 

Tenkte å se om det var mange som ble med på dette ved å la listen være åpen i 1 mnd og om listen blir noe folk bruker lar jeg den bare være! :D

 

Om vi alle hiver oss med kan dette bli en sinnsykt bra liste!

 

Mvh Stian :)

Volkswagen Passat 1.9TDI

- Volvo 850 2.5L * Solgt

- Mercedes Benz 200E w124 * Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lista har såpass mange brukere nå, at jeg lar den være åpen for alltid! men ser noen har lagt inn over 1000 sanger, og jeg skjønner at vedkommende synes disse sangen er fete, men kanskje det hadde vært en ide og frisere lista der litt, slik at det ikke blir så utrolig mange sanger fra en bruker og en liste? :D

Volkswagen Passat 1.9TDI

- Volvo 850 2.5L * Solgt

- Mercedes Benz 200E w124 * Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner, og jeg setter pris på at folk legger inn sanger, men over 1000 sanger synes jeg blir litt i drøyeste laget. Den brukeren som gjorde dette kan få muligheten til å legge inn nye sanger, men jeg tror nok jeg må fjerne en ganske stor brøkdel av disse! :)

Volkswagen Passat 1.9TDI

- Volvo 850 2.5L * Solgt

- Mercedes Benz 200E w124 * Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår