Gå til innhold

Ny Amarok-eier :)

Ranger emnet


kenni

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Etter en laang tids venting, kan jeg endelig melde meg inn i Amarok-klubben.

 

Fikk bilen på fredag, å jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er storfornøyd.:)

 

Er en Trendline Solid 163hk innkoblbar med stylingbøyl og stigtrinn foreløpig, frontbøyle og krok blir montert i neste uke.. :)

 

[ATTACH]23794[/ATTACH]

ken.persen@gmail.com

 

- 11 VW AMAROK 2.0BiTDI

- 06 VW Passat 2.0Tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for xenon-kit i hovedlyktene er det kanskje mulig å få tak i piratproduserte hovedlykter med ferdig xenon og separate lykter. Og hvis det virker håpløst også, kan du kanskje heller satse på ekstralys med xenon, f.eks. 75W eller 100W. Sjekk med haugland.biz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for xenon-kit i hovedlyktene er det kanskje mulig å få tak i piratproduserte hovedlykter med ferdig xenon og separate lykter. Og hvis det virker håpløst også, kan du kanskje heller satse på ekstralys med xenon, f.eks. 75W eller 100W. Sjekk med haugland.biz

 

Går nok helt fint å montere selv, har bare ikke hatt så mye tid til å finne ut av hvordan det må gjøres.

Har iallfall funnet ut av hvordan pærer som trengs, H7 i hovedlys, H15 i kjørelys/fjernlys og H11 i tåke/kurvelys. :)

 

Ekstralys med xenon blir montert av forhandler i slutten av mnd.

ken.persen@gmail.com

 

- 11 VW AMAROK 2.0BiTDI

- 06 VW Passat 2.0Tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare tenkte på dette med ettermontering av xenon. Er det noen her som har gjort dette på amarok, med tanke på can bus styringen som er i bilen? Mulig det går med et kit som er beregnet for biler med can bus, men disse er mye dyrere har jeg sett. jeg kommer til å monter xenon i hovedlampene først for og se hva slags lys jeg får da. Jeg tror det vil holde med det, håper dat da frontene er penest uten ekstralamper. ;-)

 

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare 35w xenonkit som gir feilmelding på canbus, 55w fungerer helt fint uten å gi feilkoder.

Om du skal bestille xenon, anbefaler jeg deg å ta en titt på http://www.vvme.com, billigere å handle uten fordyrende mellomledd. :)

 

Har akkurat bestilt kit til min amarok, så jeg kan dele mine erfaringer når de er montert.

 

Ang, ekstralamper, så hadde forhandler noen greie som ikke var så altfor stor i størrelse, ganske diskret faktisk, tror det blir bra. :)

ken.persen@gmail.com

 

- 11 VW AMAROK 2.0BiTDI

- 06 VW Passat 2.0Tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår