kenni

Ny Amarok-eier :)

Ranger emnet

14 innlegg i emnet

Heisann!

Etter en laang tids venting, kan jeg endelig melde meg inn i Amarok-klubben.

Fikk bilen på fredag, å jeg kan ikke si noe annet enn at jeg er storfornøyd.:)

Er en Trendline Solid 163hk innkoblbar med stylingbøyl og stigtrinn foreløpig, frontbøyle og krok blir montert i neste uke.. :)

[ATTACH]23794[/ATTACH]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med bilen! Det er synd vi må vente så lenge på disse bilene, trøsta er at skal en bestille hilux må en minst vente i 6 måneder. "Den som venter på noe godt, venter faen meg lenge"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker.. :)

Tenkte jeg skulle montere xenonkit på den etterhvert, men mista litt motet når jeg sjekka under panseret, noe så trangt har jeg ikke sett på en god stund.. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I stedet for xenon-kit i hovedlyktene er det kanskje mulig å få tak i piratproduserte hovedlykter med ferdig xenon og separate lykter. Og hvis det virker håpløst også, kan du kanskje heller satse på ekstralys med xenon, f.eks. 75W eller 100W. Sjekk med haugland.biz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Grattis med fin bil. Min kommer forhåpentligvis i oktober. Har ikke fått noe dato ifra selgeren enda..

Takk, men jeg kan love deg at det er verdt ventinga. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
I stedet for xenon-kit i hovedlyktene er det kanskje mulig å få tak i piratproduserte hovedlykter med ferdig xenon og separate lykter. Og hvis det virker håpløst også, kan du kanskje heller satse på ekstralys med xenon, f.eks. 75W eller 100W. Sjekk med haugland.biz

Går nok helt fint å montere selv, har bare ikke hatt så mye tid til å finne ut av hvordan det må gjøres.

Har iallfall funnet ut av hvordan pærer som trengs, H7 i hovedlys, H15 i kjørelys/fjernlys og H11 i tåke/kurvelys. :)

Ekstralys med xenon blir montert av forhandler i slutten av mnd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare tenkte på dette med ettermontering av xenon. Er det noen her som har gjort dette på amarok, med tanke på can bus styringen som er i bilen? Mulig det går med et kit som er beregnet for biler med can bus, men disse er mye dyrere har jeg sett. jeg kommer til å monter xenon i hovedlampene først for og se hva slags lys jeg får da. Jeg tror det vil holde med det, håper dat da frontene er penest uten ekstralamper. ;-)

Noen erfaringer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bare 35w xenonkit som gir feilmelding på canbus, 55w fungerer helt fint uten å gi feilkoder.

Om du skal bestille xenon, anbefaler jeg deg å ta en titt på http://www.vvme.com, billigere å handle uten fordyrende mellomledd. :)

Har akkurat bestilt kit til min amarok, så jeg kan dele mine erfaringer når de er montert.

Ang, ekstralamper, så hadde forhandler noen greie som ikke var så altfor stor i størrelse, ganske diskret faktisk, tror det blir bra. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med bilen din :)

Min kom Tirsdag for et par uker siden, og etter tre hundre min er vi gode venner fortsatt ;)

Var laaang leveringstid, men den som venter på noe godt, venter på en VW Amarok :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå