Gå til innhold

Heving av Subaru Legacy

Ranger emnet


zintaz

Anbefalte innlegg

Hei har en Subaru Legacy 2.0 GL 93 mod 93/94+ type karosseri.

Kunne gjerne tenkt meg å hevet denne litt hvis det er mulig men hva er beste måten å gjøre dette på ? Hadde tenkt på om det kanskje ville være mulig å bare bytte fjærer å evt støtdempere fra en Outback men vet ikke om dette går selv om de har nokså likt karosseri.

Noen som vet foresten om det er mulig å bytte støtfangeren (foran) fra en 92 mod til den mod jeg har ?

bare lurer siden jeg har en liten skade på min støtfanger, men har stående en 92 mod av den typen karosseri som kom før det jeg har. (92 mod var min gamle bil).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ser det hadde hjulpet noe å fått på større dekk :) Eneste grunnen til at jeg ville hevet den er for å komme bedre frem i terenget.

Så er derfor jeg kanskje tenkte at å skaffet litt deler fra en Outback ville vært det letteste hvis de går om hverandre. Bare for å kanskje få ennå litt mere bakkeklaring enn man får bare ved å bytte dekk :) Har karosseriet som kom etter den typen som du har å de bilen er litt lavere i hvertfall bak siden de ikke har så lange fjærer. (Er i hvertfall sånn på stasjons vognen av din mod) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo og jukse litt og montere hevesettet til biltema... Vett ikke hvordan det holder, men får jo heva bilen :P

 

Ellers så har du sånne dekk: gbc-gator.jpg

 

 

hadde vært guud :P hahaha

Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/

Moderator på StreetMeet

http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring

Vår neon :)

"If in doubt, flat out!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja skulle jo ikke hatt noe problem å kommet frem med de der xD spørst mest hvordan man skulle fått montert de på bilen hehe.

Har undersøkt litt med heve settet til biltema og bilxtra men de er vist ikke å anbefale siden det blir svakhet på fjærene der de sitter og kommer man bort i en kontroll så er de vist ikke helt lovlige :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår